سه‌شنبه 4 ارديبهشت 1403   17:23:02

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی صورت می گیرد؛

برگزاری دوره دوم مقدماتی «تحلیل گفتمان رسانه» ویژه طلاب تهران

  • خلاصه :رئیس اداره فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران از برگزاری دوره دوم مقدماتی «تحلیل گفتمان رسانه» در راستای بالا بردن سواد رسانه ای طلاب خواهر و برادر استان تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی تهران، حجت الاسلام والمسلمین عزیزی در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: بعد از اتمام موفقیت‌آمیز دوره اول مقدماتی «تحلیل گفتمان رسانه» و استقبال طلاب از این دوره آموزشی، بعد از بررسی های لازم تصمیم برگزاری دوره دوم اتخاذ شد؛ با توجه به محدودیت‌ها، این دوره بصورت آنلاین برگزار شد، اما برای طلابی که تمایل به شرکت حضوری داشتند نیز شرایط کلاس با توجه به پروتکل‌های بهداشتی فراهم گردید.

رئیس اداره فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران اظهار داشت: در این دوره، تحلیل گفتمان حاکم بر فیلم، متن، بازی‌های کامپیوتری، انیمیشن، خبر و غیره ... به صورت علمی و مستند ارائه می‌گردد که سرفصل‌های این دوره عبارت از «شناخت نظریه های فرهنگی مربوط به رسانه»، «شناخت اصول و مبانی نظری تحلیل گفتمان رسانه»، «نشانه شناسی اجتماعی»، «آشنایی با انواع تحلیل گفتمان محصولات رسانه ای»، «نظریه های سینما و فیلم»، «روش ها و تکینیک‌های تحلیل گفتمان رسانه» است.

وی خاطرنشان کرد: بعد از انجام اقدامات اولیه و تهیه بروشور دوره و هماهنگی با مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و برادران تهران، اطلاع‌رسانی به صورت گسترده ویژه طلاب خواهر و برادر سطح شهر تهران صورت گرفت که بعد از اتمام ثبت نام به صورت مجازی و گزینش و مصاحبه‌ی حضوری از طلاب متقاضی، دوره در قالب 66 ساعت آموزشی به همراه اساتید مجرب به صورت آنلاین و حضوری در آذرماه آغاز خواهد شد.
 

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما