جمعه 7 ارديبهشت 1403   02:15:01

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی تهران صورت می گیرد؛

برگزاری دوره تربیت مربی خانواده در سازمان زنان انقلاب اسلامی

  • خلاصه :در راستای اهداف قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی دوره تربیت مربی خانواده در سازمان زنان انقلاب اسلامی به همت دفتر تبلیغات اسلامی تهران به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین داوود عزیزی «رئیس اداره فرهنگی و تبلیغی و آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی تهران» در گفت و گویی اظهار داشت: ترم اول دوره تربیت مربی خانواده در سازمان زنان در سال 98 برگزار گردید که به دلیل وجود بیماری در کشور و ممنوعیت حضور دانش پژوهان در کلاس های حضوری، ترم دوم به صورت مجازی برگزار می شود.

وی گفت: به دلیل شرایط پیش آمده و عدم امکان حضور افراد در مکان های عمومی جهت ادامه آموزش ها و همچنین به دلیل بالا رفتن تقاضای طلاب تهران در راستای آموزش های مجازی برای صرفه جویی در زمان و هزینه ها، اداره فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تهران، زمینه آموزش طلاب را در بستر lms فراهم کرده است.

رئیس اداره فرهنگی و تبلیغی و آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی تهران در مورد سرفصل های این دوره خاطرنشان کرد: آسیب شناسی خانواده در ایران، تربیت و اصلاح رفتار، حقوق خانواده در اسلام، مدیریت خانواده و خانواده رسانه و فضای مجازی از سرفصل های این دوره است که توسط اساتید حوزه و دانشگاه به صورت مجازی برگزار می گردد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما