شنبه 1 ارديبهشت 1403   00:42:21

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

با تصویب شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان تهران صورت گرفت؛

انتخاب دفتر تبلیغات اسلامی تهران به عنوان «قرارگاه فضای مجازی نهادهای حوزوی تهران»

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران از انتخاب این دفتر به عنوان «قرارگاه فضای مجازی نهادهای حوزوی تهران» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی در گفت و گویی اظهار داشت: در سی و سومین جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان تهران، دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران به عنوان «قرارگاه فضای مجازی نهادهای حوزوی در این استان» تعیین گردید.

وی گفت: این قرارگاه متشکل از تمامی نهادهای حوزوی استان تهران است که با هدف ساماندهی امر تبلیغ در فضای مجازی تشکیل و راه اندازی شد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران تصریح کرد: از وظایف این قرارگاه، توانمند سازی طلاب علوم دینی در حوزه تولید محتوا در بستر فضای مجازی و همچنین ارائه آموزش های تخصصی به طلاب در حوزه ساختارشناسی فضای مجازی است که این دفتر وظیفه راهبری این اهداف را برعهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: موضوع کنشگری در فضای مجازی، یکی از ضروریات است که باید طلاب علوم دینی نیز بتوانند در فضای مجازی یک کنشگری خوبی ایجاد کنند، لذا یکی از وظایف این قرارگاه ایجاد بستری برای کنشگری طلاب در  فضای مجازی است تا طلاب بتوانند در این بستر که مخاطبین زیادی را نیز به سمت و سوی خود سوق داده است، اثرگذاری زیادی داشته باشند.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما