جمعه 31 فروردين 1403   04:27:01

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران؛

اعزام مبلغین به مراکز بهزیستی سطح شهر تهران صورت گرفت

  • خلاصه :دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران با هدف بررسی مشکلات روانشناختی و اعتقادی کودکان تحت پوشش مراکز بهزیستی شهر تهران، مبلغین خود را به مراکز هدف در مناطق مختلف این شهر اعزام کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین عزیزی «رئیس اداره فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران» در گفت و گویی اظهار داشت: با توجه به اینکه خانواده تأثیرگذارترین و قدرتمندترین عامل شکل گیری شخصیت و سلامت روان افراد اولین نهادی است که به پرورش کودک می‌پردازد، زمینه را برای آموزش‌های بعدی آماده می‌کند.

وی گفت: خانواده به دلیل اهمیت بسیار بالای خود، به صورت مختلف بر رشد جسمی، روانی، هیجانی و اجتماعی افراد تأثیر می‌گذارد و طبق گفته روانشناسان، سلامت روان کودکان رابطه مستقیمی با تعامل آن‌ها با والدین دارد.

رئیس اداره فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران تصریح کرد: کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در طیف بسیار وسیعی از مشکلات با یکدیگر شباهت دارند و کودکانی که بعد از سنین 6 ماهگی والدین خود را از دست می‌دهند، آسیب زیادی می‌بینند چرا که پس از 6 ماهگی وابستگی زیادی میان والدین و کودک به وجود آمده است و آسیب ناشی از آن بسیار زیاد می‌باشد. 
وی افزود: سازمان ها و ارگان های توانمند برای هر چه کمتر شدن آسیب های روحی و روانی این فرزندان جامعه باید فعالیت های وسیع تری را آغاز کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی خاطرنشان کرد: از این رو، دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران با همکاری برخی از مبلغین دغدغه مند ضمن اعلام آمادگی خود جهت همیاری و همکاری با مراکز، برای شروع 10 نفر از طلاب برادر و خواهر مشاور و مجرب در امور کودک و نوجوان خود را به 10 مرکز بهزیستی اعزام کرد تا ضمن برطرف کردن مشکلات روحی و روانی این فرزندان، روی مسائل اعتقادی آنها نیز کار شود. 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما