پنجشنبه 9 فروردين 1403   20:14:44

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس اداره برنامه ریزی و تعاملات فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی تهران خبر داد:

حضور فعال نمایندگی تهران در پردیس های فرهنگی - هنری پایتخت

  • خلاصه :رئیس اداره برنامه ریزی و تعاملات فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی تهران در بازدید از پردیس فرهنگی هنری مهرسان، از حضور فعال نمایندگی تهران در پردیس های فرهنگی - هنری پایتخت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، مرتضی فراهانی در بازدید از پردیس فرهنگی - هنری مهرسان که با حضور عبدالحسینی «مشاور هنری این پردیس» برگزار شد، اظهار داشت: هنر و ساحت هنر را نمی‌توان و نباید به موجودیتی صرفاً تزیینی تقلیل داد که در این صورت، نقش و کارکرد آن صرفاً در محدوده زیبایی‌های ظاهری یا سرگرمی‌های تفریحی و زودگذر باقی خواهد ماند.

وی با بیان این که دنیای هنر دنیایی وسیع و گسترده‌ است که در ارتباطی پویا و معنادار با تمام ساحت‌های زندگی بشر قرار دارد، گفت: هنر، سازنده فهم ما از خود، دیگری و جهانی است که در آن زندگی می‌کنیم.

رئیس اداره برنامه ریزی و تعاملات فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی تهران تصریح کرد: بی‌شک، هنر یکی از مهمترین مؤلفه‌های هر فرهنگی می‌باشد که تأثیر زیادی بر شکل‌دهی اخلاق و سبک زندگی مردم دارد؛ از این رو، اولویت برنامه‌های آتی این اداره با نگاه دقیقتر به فضای هنر و رسانه خواهد بود.

وی افزود: استفاده از این فضاها در تهران برای معرفی بهتر دفتر تبلیغات اسلامی و استفاده از ظرفیت‌های آن جهت ارتقا هنر ملی، مذهبی و تعامل بهتر با این حوزه بسیار حائز اهمیت می‌باشد؛ در جهت انجام این مهم، در پی حضور فعال دفتر تبلیغات اسلامی تهران در فضاهای فرهنگی، به خصوص پردیس‌های فرهنگی ـ هنری پایتخت هستیم و از این فرصت جهت ارتباط بهتر این دفتر با اصحاب هنر و رسانه استفاده خواهیم کرد.

سپس، عبدالحسینی ضمن استقبال از حضور دفتر تبلیغات اسلامی تهران در پردیس مهرسان خاطرنشان کرد: آماده هر گونه همکاری جهت حضور دفتر در این فضا می‌باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما