جمعه 10 فروردين 1403   17:39:01

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در دیداری صورت گرفت؛

تقدیر و تشکر معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری از فعالیت های دفتر تهران

  • خلاصه :جلسه ای با حضور حجت الاسلام والمسلمین مروی «معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری» و حجت الاسلام والمسلمین محمد شیخ‌الاسلامی «رییس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی، در این جلسه که در دفتر معاونت ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری تشکیل شد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی گزارش کاملی از اهم فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران ارائه کرد.

وی ضمن تأکید بر مأموریت نمایندگی تهران با عنوان سبک زندگی ایرانی اسلامی، به تفصیل اقدامات انجام شده از جمله اعزام مبلغ به مدارس سطح شهر تهران بر اساس برنامه های میز سبک زندگی قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی و همچنین حضور هدفمند طلاب در این مدارس و آموزش های تخصصی که برای ایشان در این نمایندگی تدارک دیده شده است را بیان کرد.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین مروی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی تهران تصریح کرد: نمایندگی تهران بیشتر بر روی فعالیت های محدود با تأثیرگذاری بالا و زیربنایی متمرکز شود و برای این مهم بیشتر از پتانسیل مردمی استفاده شود تا تکیه بر حمایت های سازمان ها و نهادها.

معاون امور روحانیون مقام معظم رهبری گفت: برکت و تأثیری که در کار مردمی و خودجوش وجود دارد، بسیار بیشتر است و در این راه، عدم وجود بودجه و حمایت های دولتی نباید بهانه ای برای معطل گذاشتن کارها شود.

وی در ادامه ضمن تأکید بر کار برای کودکان افزود: کار برای کودکان و نسل جدید، ریشه ای و بسیار با اهمیت می باشد و چه خوب است که دفتر تبلیغات اسلامی تهران در جهت سر و سامان دادن به وضعیت مهد کودک‌ها متمرکز شود و نیز با وجود هجمه های مختلف سیاسی، فرهنگی، مسائل و مشکلات فراوانی که وجود دارد، باید با امید به آینده، انگیزه بالا و توکل به خدا و ائمه اطهار(ع) با تلاش و جدیت در عرصه فرهنگ کار کرد.

در پایان جلسه، رییس دفتر تبلیغات اسلامی تهران ضمن تشکر از معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری و همچنین تقدیر از حمایت‌ها و همراهی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در طول این سال‌ها از اقدامات نمایندگی تهران خاطرنشان کرد: این نمایندگی تمام تلاش خود را در انجام رسالت فرهنگی خود خواهد داشت.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما