چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403   21:12:51

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

هشتمین ویژه برنامه بزرگداشت علامه طباطبایی؛

نشست تخصصی رابطه اعتباریات و حقایق از منظر علامه طباطبایی(ره) برگزار گردید

  • خلاصه :هشتمین ویژه برنامه بزرگداشت علامه طباطبایی با عنوان نشست تخصصی رابطه اعتباریات و حقایق از منظر علامه طباطبایی(ره) به همت اداره کل پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، نشست تخصصی رابطه اعتباریات و حقایق از منظر علامه طباطبایی(ره) با ارائه حجت الاسلام سیدمجید میردامادی و دبیری علمی علی ابوترابی و با مشارکت اداره کل پژوهش دفترتبلیغات اسلامی خراسان رضوی، مجمع عالی حکمت خراسان، بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی، جامعه المصطفی و پژوهشکده اسلام تمدنی برگزار گردید.
ابوترابی با اشاره به این نکته که نظریه اعتباریات یکی از مسائل مهم فلسفه معاصر اسلامی می باشد که توسط علامه طباطبایی مطرح شده و یکی از ابداعات فلسفی ایشان به شمار می آید گفت: قطعا این نظریه برای حل بسیاری از مسائل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کاربرد دارد و می تواند در حوزه عملی مورد بهره برداری فراوان قرار گیرد.
وی گفت: آفرینش اعتباریات به مرور زمان صورت گرفته و تنوع و تکثر پیدا کرده است و بحث جامعه امروز و مسائل مختلف از نگاه عالمانه و دور علامه دانست. که باید برای قشر حوزه و خصوصا دانشگاه و جوانان در این دو فضای علمی تبیین شود.
جهت مطالعه متن کامل این خبر به سایت دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی مراجعه کنید.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما