جمعه 31 فروردين 1403   07:02:26

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

کارگاه آموزشی «زیست عفیفانه» برگزار شد

  • خلاصه :سلسله کارگاه های آموزشی «زیست عفیفانه» با محوریت معرفی و تبیین اصول روابط سالم فردی و اجتماعی، ویژه مبلغان طرح «امین مدارس» در حال برگزاری است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، حسینعلی قهرمانی «رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی» در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: اولین جلسه از سلسله کارگاه آموزشی «زیست عفیفانه» به همت اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و با همکاری و مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی و معاونت فرهنگی – تربیتی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و کانون فرهنگی – تربیتی امین، با حضور 40 نفر از مبلغان خواهر طرح «امین مدارس» به صورت حضوری برگزار شد.
وی ابراز داشت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، آشنایی مبلغان با مبانی، اصول، مفاهیم و راهکارهای معرفی و تبیین اثربخش اصول روابط سالم فردی و اجتماعی مبتنی بر مبانی دینی و آگاهی مبلغان از پیامدهای فردی و اجتماعی عدم توجه به اصول یاد شده، می باشد.
قهرمانی خاطرنشان کرد: سلسله کارگاه های آموزشی «زیست عفیفانه» به میزان 12 ساعت و در قالب شش کارگاه آموزشی برنامه ریزی شده است.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما