سه‌شنبه 28 فروردين 1403   17:35:03

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در مرکز تخصصی طوبی؛

ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته تخصصی فقه خانواده تا 15 آبان ماه

  • خلاصه :ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته تخصصی سطح چهار فقه خانواده ویژه خواهران آغاز شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، حلیمه شیخعلی‌شاهی «رئیس مرکز آموزشی طوبی» در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: مرکز تخصصی طوبی در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با موافقت مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، برای اولین بار در حوزه علمیه خراسان از خواهران طلبه دارای مدرک سطح سه حوزه علمیه جهت دوره عالی (سطح ۴) رشته فقه خانواده ثبت نام به عمل می آورد.
 وی ابراز داشت: سطح چهار رشته فقه خانواده پس از مقطع تخصصی آغاز می¬گردد، که در آن قواعد حاکم بر روابط افراد خانواده، خانواده با سایر اشخاص و نهادهای اجتماعی را از منظر فقه بررسی و طی آن فراگیران به طور عمیق مباحث فقهی حوزه خانواده را به صورت استدلالی فرا می‌گیرند و توانایی پژوهش و پاسخ‌گویی به سؤال‌های موجود در این حوزه را کسب می‌کنند.
رئیس مرکز آموزش طوبی گفت: بهرمندی از اساتید برجسته استانی و کشوری، بهرمندی از پشتوانه های علمی مرکز تخصصی طوبی به عنوان طراح رشته فقه خانواده، بهرمندی از رویکرد پژوهش محور مرکز و حمایت ویژه از فعالیت های پژوهشی، بهرمندی هم‌زمان از امکانات آموزشی و پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه خراسان از مزایای این دوره ست.
وی در بیان شرایط اختصاصی شرکت در این دوره ابراز داشت: دارا بودن مدرک سطح سه تخصصی مرتبط با رشته تقاضا شده، اشتغال رسمی و تمام وقت به تحصیل در حوزه علمیه خراسان و عدم اشتغال به تحصیل در، مراکز آموزش عالی دانشگاهی یا حوزوی؛ مگر برای دارندگان مجوز تحصیل همزمان از مرکز مدیریت، قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه علمی رشته مربوطه؛از جمله شرایط اختصاصی شرکت در این دوره می باشد.
شیخعلی شاهی افزود:  افرادی که مدرک تحصیلی آنان مرتبط با رشته تخصصی سطح چهار نیست، برای ورود به رشته فقه خانواده لازم است دروس کفایه، رسائل و مکاسب یا حلقه ثالثه و فقه تمهیدیه مقطع تخصصی را گذرانده باشند و در غیر این صور ت لازم است پس از قبولی در رشته ی مربوطه کل کفایه الاصول و مکاسب را بعنوان پیش نیاز بگذرانند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبان می بایست از طریق سامانه پذیرش به آدرس Paziresh.dte.ir حداکثر تا ۱۵ آبان ۱۴۰۱ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. ضروری است داوطلبان محترم جهت کسب اطلاعات تکمیلی و روزآمد در طی مراحل جذب و گزینش نسبت به عضویت در کانال اطلاع رسانی «فقه خانواده مرکز تخصصی طوبی» در پیام رسان ایتا به نشانی https://b2n.ir/x57766 اقدام نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما