جمعه 31 فروردين 1403   05:34:49

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

دبیر چهارمین جشنواره ملی «کتاب سال سبک زندگی» خبر داد؛

توجه به رویکرد علمی و جریان سازی مفهومی در جشنواره «کتاب سال سبک زندگی»

  • خلاصه :توجه به رویکرد علمی و جریان سازی مفهومی در کنار جنبه ترویجی جشنواره «کتاب سال سبک زندگی» از جمله موضوعات مورد تأکید حجت الاسلام و المسلمین رحمانی در دیدار با معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، نشست حجت الاسلام والمسلمین علی رحمانی «دبیر چهارمین جشنواره ملی کتاب سال سبک زندگی» با معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با محوریت این جشنواره برگزار شد.
در این نشست مدیرکل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ضمن ارائه گزارشی از دوره های گذشته جشنواره «کتاب سال سبک زندگی» به شرح برنامه های دوره چهارم پرداخت.
توجه به رویکرد علمی و جریان سازی مفهومی در کنار جنبه ترویجی جشنواره «کتاب سال سبک زندگی» از جمله موضوعات مورد تأکید حجت الاسلام و المسلمین رحمانی بود.
در ادامه این نشست پیرامون محورهای همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این رویداد ملی گفت و گو و تبادل نظر صورت گرفت.
یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ضروری شمردن برگزاری چنین رویدادهایی بر آمادگی همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این برنامه تأکید نمود.
محمدجواد استادی «رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی» نیز که در این دیدار حضور داشت بر جنبه های رسانه ای و اطلاع رسانی مناسب و ملی این برنامه و همچنین بروندادهای آن با همراهی وزارت ارشاد تأکید نمود.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما