پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403   07:09:29

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

دوازدهمین همایش کوثر هدایت برگزار می گردد

  • خلاصه :اداره امور مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوي دوازدهمین همایش کوثر هدایت را با هدف معاصر سازي الگوهاي رفتاري حضرت زهرا سلام الله علیها، با عنوان فرهنگ فاطمی در آیینه ی فضای مجازی ویژه خواهران مبلغ ‌شبکه‌ی تبلیغی شرق کشور برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، این همایش در تاریخ 25بهمن ماه سال جاري ساعت 15 تا 17  برگزار خواهد شد و "واکاوی سبک زندگی و مدیریت فضای مجازی در دوران کرونا و پساکرونا" موضوع همایش دوازدهم می باشد که حجت الاسلام احمد کوهی مدرس و آینده پژوه و سرکار خانم مریم اردبیلی پزشک و آینده پژوه در حوزه مسائل زنان و خانواده به عنوان سخنرانان همایش به بررسی آن خواهند پرداخت.

پیش نشست تخصصی این همایش نیز در تاریخ 20 بهمن ساعت 15 تا 16 با حضور محمود زنده دل معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی با موضوع "مدیریت فضای مجازی با رویکرد دینی" برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است همایش کوثر هدایت و پیش نشست تخصصی به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی مراجعه کنند.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما