جمعه 7 ارديبهشت 1403   01:04:30

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی؛

شماره 15 فصلنامه «مطالعات ادبی متون اسلامی» منتشر شد

  • خلاصه :پانزدهمین شماره فصلنامه علمی ـ تخصصی «مطالعات ادبی متون اسلامی»، به همت اداره نشریات دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی چاپ و منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، پانزدهمین شماره فصلنامه علمی ـ تخصصی «مطالعات ادبی متون اسلامی» مربوط به پاییز 1398 به همت اداره نشریات دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی چاپ و منتشر شد و مقالات این شماره بر روی سامانه نشریه به آدرس http:jrla.isca.ac.ir نمایه گردید.

«بررسی و تحلیل نامه های امام علی علیه السلام به معاویه با تکیه بر نظریه ساختارگرایی» نوشته سیدابوالفضل سجادی و زهرا کوچکی نیت، «معناشناسی خلود در جهنم بر محور همنشینی» اثر عبدالهادی فقهی‌زاده و محمدهادی امین ناجی و رضوان حاجی شرفی، «رابطه آوایی- محتوایی کلام در نهج البلاغه(مطالعه موردی:خطبه قاصعه)» به قلم سودابه مظفری و فاطمه خرمیان، از جمله مقالات این شماره است.

همچنین «زیبایی شناسی صنعت التفات در نامه‌های نهج البلاغه» نوشته علی خضری و عباس محدثی‌نژاد، «آموزۀ رجعت و تأثیر آن در اختلاف سبک ترجمه‌های قرآنی» به قلم محمدحسن امرایی و بهبود ناصری هرسینی، «بررسی نشانه‌های سحر در قرآن کریم» اثر حسین حسینی امینی و مرضیه مینایی‌پور و محمد کرمی‌نیا و «بسامدهای هیجانی و سحرانگیزی بلاغی (خطبه شقشقیه)» نوشته یحیی علیزاده تیمورلویی و هانیه مجیدی از دیگر مطالبی می باشد که در این شماره منتشر شده است.

فصلنامه «مطالعات ادبی متون اسلامی» در بانک اطلاعات نشریات کشور (Magiran)، پایگاه مجلات تخصصی نور (Noormags)، پایگاه استنادی سیویلیکا (www.civilica.com) و سامانه نشریه (http://jrla.isca.ac.ir) و پرتال نشریات دفتر تبلیغات اسلامی (http:journals.dte.ir) نمایه می‌شود.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما