جمعه 10 فروردين 1403   15:19:26

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در نشستی مطرح شد:

تشریح عملکرد اداره کتابخانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

  • خلاصه :مدیر کتابخانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: از طریق کتابخانه دیجیتال دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی، ۱۵ هزار جلد کتاب‌های علوم انسانی و اسلامی در دسترس پژوهشگران قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، وحید شریفی در نشست خبری «اولین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» که در این شعبه برگزار شد، اظهار داشت: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ۹ کتابخانه تخصصی در سطح کشور را مدیریت می‌کند و در این کتابخانه‌‌ها بیش از ۳۵۰ هزار جلد کتاب تخصصی در طی این سال‌ها گردآوری کرده که بیش از ۱۲۰ هزار منبع دیجیتال به صورت رایگان در دسترس پژوهشگران قرار گرفته است.

وی با بیان این که گرایش کتاب‌های دیجیتال خراسان در حوزه ادیان و فرق است، گفت: در کتابخانه‌‌های دفتر تبلیغات اسلامی هیچ محدودیتی برای استفاده مراجعه‌کنندگان ندارد و طلاب و دانشجویان علوم اسلامی و انسانی بدون هیچ قید و شرطی می‌توانند از این منابع استفاده کنند و ما هر روز از ساعت ۷ الی ۲۰ در حال خدمت‌رسانی هستیم.

مدیر کتابخانه دفتر تبلیغات خراسان رضوی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های این کتابخانه‌ها، حضور متخصصین رشته‌های علوم اسلامی و انسانی در این کتابخانه‌ها است و مراجعین می‌توانند ضمن بهره مندی از منابع دیجیتال و چاپی، از مشاوره و راهنمایی این افراد نیز استفاده کنند.

وی افزود: از سال ۹۵ اپلیکیشن «پژوهان» راه‌اندازی شده است که در واقع یک کتابخوان اندرویدی است و علاوه بر کتاب‌های منتشر شده در دفتر تبلیغات اسلامی، کتاب‌های سایر ناشران را نیز سرویس‌دهی می‌کند.

شریفی خاطرنشان کرد: آخرین دستاورد فناوری دفتر تبلیغات اسلامی که در نمایشگاه آذرماه رونمایی شد، پرتال جامع قرآن دفتر تبلیغات اسلامی است که در این پرتال مقالات، کتاب‌ها، پایان‌نامه‌ها و سایر آثار قرآنی اطلاع‌رسانی می‌شود؛ همچنین از یک بخش تولید حرفه‌ای نرم‌افزار برخوردار هستیم که در سال‌های اخیر بر روی اصطلاح‌نامه ‌‌های علوم اسلامی کار کرده‌اند.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما