جمعه 31 فروردين 1403   07:46:27

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رییس جامعه المصطفی العالمیه مشهد:

فعالان عرصه دین از نشریات دفتر تبلیغات اسلامی بهره مند هستند

  • خلاصه :رییس جامعه المصطفی العالمیه مشهد گفت: دفتر تبلیغات اسلامی از جمله نهادهای دینی در کشور است که متخصصین و به ویژه کسانی که فعالیت دینی دارند، در انتظار شماره های بعدی نشریات پژوهشی و تخصصی دفتر هستند.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ محمدرضا صالح از غرفه پژوهشکده اسلام تمدنی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی بازدید کرد. وی درباره ویژگی غرفه دفتر تبلیغات اسلامی در این نمایشگاه گفت: ویژگی غرفه دفتر تبلیغات اسلامی، بحث الگو پردازی است؛ ما به شدت در حوزه الگو پردازی نیاز به تبیین اندیشه ها و شخصیت اندیشمندان مصلح و تأثیرگذار داریم؛ به طور مثال، بحث اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) و روش اجتهاد ایشان، بحث شخصیت های بین المللی مثل امام موسی صدر و بحث نقش علمای شیعه در گسترش تشیع است.

رییس جامعه المصطفی العالمیه مشهد با بیان این که انسان ذاتاً الگوپذیر است، تصریح کرد: این ویژگی برای روحانیون جوان و اندیشمندان و اهل علم که بتوانند سیره بعضی از افراد موفق در تاریخ را بشناسند، بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: غرفه پژوهشکده اسلام تمدنی، مباحث مربوط به معنویت، اخلاق و تربیت را مورد توجه قرار داده است؛ دفتر تبلیغات اسلامی از جمله نهادهای دینی در کشور است که متخصصین و به ویژه کسانی که فعالیت دینی دارند، در انتظار شماره های بعدی نشریات پژوهشی و تخصصی دفتر هستند، اینجانب به همه مسئولین این نهاد تبریک می گویم.

حجت الاسلام والمسلمین صالح درباره اولین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ما به طلاب پژوهشگر و انجمن های علمی و اساتید جامعه المصطفی توصیه کردیم که از نمایشگاه بازدید و الگوبرداری داشته باشند و کتاب ها و نشریاتی که در دفتر به چاپ رسیده را تهیه کنند و امیدواریم که با توجه به وضعیت اقتصادی زندگی طلاب و روحانیون به ویژه طلاب خارجی تعاملی ایجاد شود تا قدرت خرید آنها نیز بالا رود.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما