جمعه 10 فروردين 1403   12:32:28

(مهار تورم، رشد تولید)

print

حضور شعبه خراسان رضوی در بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی

  • خلاصه :دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با جدیدترین دستاوردهای علمی- پژوهشی در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری استان خراسان رضوی حضور پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی تازه‌ترین آثار علمی- پژوهشی این دفتر نظیر فصلنامه های علمی- پژوهشی، نرم افزار های تخصصی و آثار منتشر شده در سال 97 و 98  را به منظور ارائه به علاقه‌مندان در حوزه پژوهش و فناوری در معرض نمایش گذاشت.

در این نمایشگاه، همچنین پنج مجله علمی - پژوهشی و علمی - تخصصی با عناوین: «پژوهش های قرآنی»، «مطالعات ادبی متون اسلامی»، «علوم عقلی»، «سیره‌پژوهی اهل بیت(ع)» و «جستارهای فقهی اصولی» در معرض دید مخاطبان  این نمایشگاه  قرار گرفت.

همچنین مجموعه تازه‌های نشر پژوهشکده اسلام تمدنی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از جمله «آموزه های اسلامی تولید و توزیع: سه جنبه گستره رشد اقتصادی، مبانی نظری توزیع و رقابت» نوشته سیدمحمد حسینی، کتاب «بافتارهای خیزش علمی شیعه در سده های چهارم و پنجم قمری با تأکید بر آثار شیخ مفید(ره)» نوشته محمد باغستانی کوزه گر، کتاب «مبانی تفسیر قرآن به قرآن» نوشته محمد بهرامی،  کتاب «تاریخ روابط اسلام و مسیحیت» نوشته منصور معتمدی و زهرا مؤدب و کتاب «دین در دنیای مدرن؛ از کلیساها تا آیین‌های دینی» نوشته فیاض قرائی برای بهره‌مندی مراجعه کنندگان در این نمایشگاه به نمایش در آمده است.

در این نمایشگاه، جدیدترین نرم افزارهای تولیدی اداره کل فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی(افسون حلقه ها و ره افسانه در حوزه نقد و بررسی عرفان حلقه) و نرم افزار سنگواره در حوزه نقد فرق انحرافی تولید شده، توسط اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز به نمایش گذاشته شده است.

گفتنی است بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما