شنبه 1 ارديبهشت 1403   11:08:55

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی صورت گرفت؛

ثبت نام دوره های دوازده گانه دانش افزایی علمی – کاربردی مبلغان

  • خلاصه :رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از آغاز ثبت نام فصل پاییز دوره های دانش افزایی علمی – کاربردی مبلغان در قالب 12 برنامه آموزشی به همت این اداره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حسینعلی قهرمانی در گفت و گویی با بیان این که مرحله اول ثبت نام دوره ها و نشست های آموزشی مبلغان در فصل تابستان سال جاری انجام و برنامه های آموزشی با حضور فعال مبلغان با موفقیت برگزار شده است، اظهار داشت: مرحله دوم ثبت نام دوره ها و نشست های دانش افزایی علمی – کاربردی مبلغان در قالب 12 موضوع آموزشی برنامه ریزی و ثبت نام مبلغان آغاز شده است.

وی در خصوص عناوین این دوره های آموزشی گفت: اصول و فنون تبلیغ در رسانه های مکتوب، دانش افزایی تبلیغ قرآنی، روش شناسی پاسخگویی به سؤالات و شبهات مذاهب اسلامی، دانش افزایی علمی و مهارتی تبلیغ در فضای مجازی، اخلاق حرفه ای تبلیغ دین، نقد مسیحیت تبشیری، نقد عرفان های نوظهور، نقد وهابیت، نقد و مناظره و پاسخگویی تخصصی به شبهات شاخص وهابیت، تربیت مبلغ مصرف کالاهای فرهنگی، دانش افزایی علمی و مهارتی وعظ و خطابه، تربیت مربی عمومی و تکمیلی خانواده، از جمله این برنامه های آموزشی است. 

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: هر دوره آموزشی در قالب 16 جلسه و تعداد 32 ساعت آموزشی برگزار می شود، به استثنای دوره تربیت مربی عمومی خانواده که در قالب 90 جلسه و 180 ساعت و دوره تربیت مربی تکمیلی خانواده که در قالب 72 جلسه و 144 ساعت برنامه ریزی برگزار خواهد شد.

وی افزود: عملیات اطلاع رسانی به مبلغان هدف انجام گرفته است و هم اکنون ثبت نام مبلغان از طریق ارسال عناوین دوره انتخابی همراه با نام و نام خانوادگی مبلغ به شماره 30001342، تا تاریخ 20 آبان ماه در حال انجام می باشد.

قهرمانی در خصوص تاریخ شروع دوره های یاد شده اظهار داشت: به جز دوره های آموزشی تربیت مربی عمومی خانواده، دوره تربیت مربی تکمیلی خانواده و دوره آموزشی وعظ و خطابه که در هفته اول آبان ماه آغاز شده و سایر دوره های آموزشی در هفته سوم و هفته اول آذرماه شروع خواهد شد.

وی با اشاره به این که مبلغان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 05132251262 تماس حاصل فرمایند، خاطرنشان کرد: بهره مندی از امتیازات آموزشی – تبلیغی از جمله اعطای گواهینامه آموزشی، اولویت در اعزام، تسهیل در تشکیل پرونده تبلیغی، ارتقای رتبه تبلیغی و نیز امکان پذیرش در دوره های تکمیلی  وعظ و خطابه، از جمله  مزایای حضور فعال در این دوره های آموزشی می باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما