جمعه 31 فروردين 1403   23:08:26

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی صورت می گیرد؛

برگزاری اولین دوره آموزشی علمی - کاربردی مبلغان در خراسان رضوی

  • خلاصه :اولین دوره آموزشی علمی - کاربردی مبلغان در قالب بسته آموزشی «بهاره» در آستانه اعزام ماه مبارک رمضان به همت اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار خواهد شد. 
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، سلسله کارگاه های آموزشی علمی - کاربردی ویژه مبلغان این دفتر در آستانه اعزام ماه مبارک رمضان، با هدف توانمند سازی و تقویت بنیه علمی و مهارتی مبلغان، ناظر به نیازهای دارای اولویت مبلغ و مخاطب، با حضور اساتید و چهره های شاخص فرهنگی و تبلیغی برگزار می شود.
این دوره آموزشی در قالب 11 عنوان مختلف آموزشی، 22 جلسه تدریس و جمعاً 44 ساعت مفید آموزشی در پنج حوزه خانواده، سبک زندگی، قرآن، فرق و مذاهب و مهارت های عمومی تبلیغی، معطوف به تحقق اهداف قطب های فکری و فرهنگی، برنامه ریزی و برگزار خواهد شد.
تکنیک ها و مهارت های تقویت و غنی سازی روابط عاطفی همسران، اصول و فنون صحیح تربیت دینی فرزندان، تبیین و تحلیل خانواده و شبکه های اجتماعی فعال در فضای مجازی، مهارت شناسی مصرف صحیح کالاهای فرهنگی، الگو شناسی سبک زندگی اسلامی، مفاهیم و مضامین کاربردی وحیانی و قرآنی در حوزه خانواده، بررسی و نقد جریان موهوم یمانی(احمد بصری)، جریان شناسی تحلیلی شبهات دینی، اخلاق حرفه ای تبلیغ دینی، قواعدشناسی کاربردی احکام تخصصی ماه مبارک رمضان و آشنایی مبلغان با مهارت ها و اصول و فنون تبلیغ کارآمد از جمله موضوعات و مباحث دوره آموزشی یاد شده می باشد.
برگزاری جلسات آموزشی از روز پنجشنبه 22 فروردین ماه 1398 در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ،آغاز و تا ششم یا حداکثر نهم اردیبهشت ماه به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت و این بسته آموزشی طبق هماهنگی های انجام شده و جدول زمان بندی مدون اعلامی، اجرا خواهد شد.
اعطای گواهی شرکت در دوره، اولویت در اعزام عمومی و تخصصی و بهرهمندی از اساتید خبره و توانمند از جمله مزایای شرکت در این دوره خواهد بود.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما