شنبه 1 ارديبهشت 1403   17:49:41

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

از سوی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان؛

دبیر اجرایی و علمی اوّلین همایش ملّی کارآمدی و پایداری خانواده با رویکرد اسلامی منصوب شدند

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد شفیعیان را به عنوان دبیر اجرایی و محمد ثناگویی زاده را به عنوان دبیر علمی «اوّلین همایش ملّی کارآمدی و پایداری خانواده با رویکرد اسلامی» منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، در متن حکم حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول احمدیان خطاب به حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد شفیعیان آمده است: نظر به توانایی علمی، مدیریتی و سوابق اجرائی، به موجب این حکم بدینوسیله جنابعالی به عنوان «دبیر اجرایی اوّلین همایش ملّی کارآمدی و پایداری خانواده با رویکرد اسلامی» منصوب می شوید. بدیهی است ضمن هماهنگی با دبیر علمی همایش، اقدامات لازم برای برگزاری مطلوب این همایش را فراهم نمایید.
و همچنین در متن حکم خطاب به دکتر محمد ثناگویی زاده آمده است: نظر به سوابق ارزشمند علمی، پژوهشی و مدیریتی، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان «دبیر علمی اوّلین همایش ملّی کارآمدی و پایداری خانواده با رویکرد اسلامی» منصوب می شوید و امید است با یاری خداوند متعال، تدبیر شایسته و همکاری اعضای محترم، برگزاری مطلوب همایش در مجامع علمی فراهم گردد.
اوّلین همایش ملّی پایداری و کارآمدی خانواده با رویکرد اسلامی توسط پژوهشکده الهیات و خانواده وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در مهرماه 1402 برگزار و اطلاع رسانی برنامه های همایش از جمله فراخوان دریافت مقالات، نشست ها و کارگاه های علمی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اعلام خواهد شد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما