پنجشنبه 9 فروردين 1403   12:36:37

(مهار تورم، رشد تولید)

print

پیام تسلیت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پی ارتحال آیت الله ناصری(ره)

  • خلاصه :در پی ارتحال آیت الله ناصری(ره)، پیام تسلیتی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان صادر شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، متن پیام تسلیت این دفتر به شرح ذیل است:
(انّا لله و انّا الیه راجعون)
«اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدّها شیء»
ارتحال عالم عظیم‌الشان و استاد برجستۀ اخلاق، حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمدعلی ناصری، برای عموم حوزه‌های علمیه و به‌ویژه حوزۀ پربرکت اصفهان، ثلمه‌ای بزرگ و جبران‌ناپذیر است.
آن مجتهد جلیل‌القدر، افزون بر اشتغالات گستردۀ علمی و تدریس و تألیف، فعالیت‌های تبلیغی و اجتماعی وسیع و اثربخشی داشت. جذبه و شعاع پرفروغ معنوی و روحی آن استاد راستین اخلاق، فضایی آکنده از معنویت را در همۀ بلاد می‌پراکند و دل‌های مشتاقان را جلا می‌بخشید.
اشتیاق زایدالوصف و عاشقانۀ آن عالم ربانی به قطب عالم وجود، حضرت ولی‌عصر(عج)، که در بیان و سلوک ایشان متجلّی بود، قلوب بسیاری را متوجه مهدویت کرد و در گره‌زدن دل‌های مشتاقان و منتظران ظهور به آن کانون نور بسیار اثرگذار بود.
حوزۀ علمیۀ عالم‌پرور و دیرپای اصفهان که از اقطاب حوزه‌های علمیۀ شیعه است، با حضور عالمانه و پربرکت این استاد برجسته، گام‌هایی اساسی را در مسیر احیا و بازآفرینی شکوه پیشین خود برداشت و ان‌شاءالله در سایۀ مجاهدت و تلاش علمی شاگردان ایشان و فضلای حوزوی و با بهره‌گیری از میراث علمی و معنوی آن استاد بزرگ، با جدیت این مسیر را پیش خواهد برد و کوشش‌های عظیم آن دانشمند فرزانه را پاس خواهد داشت.
دفتر تبلیغات اسلامی حوزۀ علمیۀ قم شعبۀ اصفهان که همواره از شعاع معنوی و علمی و اخلاقی آن عزیز و حمایت‌های مادی و معنوی ایشان بهره‌مند بود، این مصیبت عظیم را به محضر نورانی حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر فرزانۀ انقلاب اسلامی و عموم حوزویان و به‌ویژه به بیت معظّم ایشان تسلیت می‌گوید و علوّ درجات را برای روح بلندمرتبه و پرفتوح آن عالم فرزانه از خداوند رحمان مسئلت می‌نماید.
دفتر تبلیغات اسلامی حوزۀ علمیۀ قم شعبه اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما