پنجشنبه 9 فروردين 1403   22:11:00

(مهار تورم، رشد تولید)

print

توسط مبلغان تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان؛

جلسات آموزشی ویژه خانواده طلاب و فعالان فرهنگی برگزار می شود

  • خلاصه :رئیس اداره اعزام تخصصی و تشکل های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: با هدف دانش و مهارت افزایی ویژه خانواده طلاب و فعالان فرهنگی، جلسات آموزشی توسط مبلغان تخصصی این دفتر برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام و المسلمین محسن کاردانپور «رئیس اداره اعزام تخصصی و تشکل های تبلیغی این دفتر» در گفت و گویی اظهار داشت: معاونت فرهنگی تبلیغی این دفتر در مرحله اول تصمیم گرفته است که این برنامه را در چهار شهر سمیرم، لنجان، شهرضا و برخوار و سه منطقه حصه، زینبیه و شرق اصفهان برگزار نماید.

وی گفت: برای این منظور جلساتی با مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی، ائمه جمعه و نمایندگان فرهنگی سپاه این مناطق برای برنامه ریزی و اجرای هر چه بهتر این برنامه ها با محوریت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شده است.

رئیس اداره اعزام تخصصی و تشکل های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که جامعه هدف این برنامه ها خانواده طلاب و فعالان فرهنگی است، تصریح کرد: مبلغانی در این طرح اعزام می شوند که تخصص آنها در سامانه کسرا احراز و حکم تخصصی دریافت کرده باشند.

وی خاطرنشان کرد: تا به امروز ۶۰ نفر از مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان توانسته اند از سامانه کسرا حکم تبلیغ تخصصی دریافت نمایند که از جمله آنها 21 مبلغ با تخصص کودک و نوجوان و 22 مبلغ با تخصص خانواده است و بقیه درخواست های مبلغان در مرحله بررسی قرار دارد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما