جمعه 31 فروردين 1403   16:57:37

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:

جهالت، زیست بوم توسعه فرق انحرافی و ضاله در جامعه است

  • خلاصه :معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: یکی از بسترهایی که ویروس فرق انحرافی و ضاله در آن رشد و نمو می کند بستر ناآگاهی جامعه بوده، جهالت بهترین بستر برای توسعه فرق و گروه های انحرافی است.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام، در جمع اعضای پلی کلینیک فرق و ادیان حوزه علمیه اصفهان، با اشاره به آیه ۲۰۰ سوره آل عمران «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَ رَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ» اظهار داشت: خداوند چهار ویژگی را برای رستگاری جامعه مطرح می کند.

وی افزود: واژه «رَابِطُوا» بکار رفته در این آیه در لغت عربی به معنای مرزبانی و نگهبانی است گرچه عده ای به روابط و ارتباطات تعبیر می‌کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: یکی از اموری که باعث رستگاری جامعه می شود، مرزبانی است، این مرزبانی در عرصه اعتقادی و معنویت هم اهمیت ویژه دارد و باید بازبینی کنیم که در این یک دهه اخیر در زمینه مرزبانی اعتقادی چه اتفاقاتی صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: یکی از بسترهایی که ویروس فرق انحرافی و ضاله در آن رشد و نمو پیدا می کند، بستر ناآگاهی جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین اهتمام تأکید کرد: توسعه دانایی در مقابل جهالت، مانع از گسترش مباحث فرق ضاله و انحرافی در جامعه می شود، بنابراین تربیت مربیان و مبلغان تخصصی در زمینه فرق و ادیان به منظور پاسخگویی لازمه شرایط امروز است.

وی یادآور شد: تشکیلاتی عمل کردن در حوزه فرق و ادیان، لازمه پیوست اقتصادی و حمایتی از برنامه فرهنگی و تبلیغی می باشد و رویکرد رسانه ای در عرصه فرق و ادیان نیز بسیار مهم است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ابراز کرد: پیشنهاد می شود که طلاب حاضر در عرصه فرق و ادیان حتما پرونده تبلیغی خود را در دفتر تبلیغات اسلامی فعال نمایند تا کشور بتوانند از تخصص طلاب متخصص فرق و ادیان اصفهان بهره ببرد، چرا که ما معتقدیم آموزشی که منجر به اقدام و اعزام نشود، قطعا منجر به فراموشی مطالب می شود.

لازم به ذکر است، دوره تربیت کارشناس پلی کلینیک فرق و ادیان با همکاری معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، معاونت تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان و سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان در حال برگزاری است.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما