پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403   21:19:28

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

مدیر مدرسه علمیه مجتهده امین دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد:

سلسله جلسات مجازی نهج البلاغه در مسیر زندگی برگزار می شود

  • خلاصه :مدیر مدرسه علمیه مجتهده امین دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری سلسله جلسات نهج البلاغه در مسیر زندگی با هدف ترویج گفتمان نهج البلاغه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، خانم قاسم پور در گفت‌وگویی اظهار داشت: کتاب شریف نهج البلاغه به عنوان گنجینه ای گرانبها برای همه انسانها در همه دوران قابل استفاده بوده است و انسان ها می توانند با رهنمودهای ارزشمند آن به رشد و کمال معنوی دست پیدا کنند.

وی با اشاره به مشکلات و مسائلی که امروز گریبان گیر جامعه شده است، گفت: کلام گوهر بار امیرالمومنین علی(ع) می تواند علاج دردها و راهگشای بسیاری از مشکلات باشد و لازم است که بیش از پیش به نهج البلاغه و محتوای عمیق و انسان‌ساز آن توجه شود.

مدیر مدرسه علمیه مجتهده امین دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: با توجه به ضرورت تهذیب و تزکیه به همراه تحصیل علم و نیاز و علاقه طلاب به شرکت در جلسات اخلاق به صورت مستمر و سلسله وار، با حضور و ارائه خانم عصمت همتی «دکترای فلسفه و کلام اسلامی و عضو هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»، سلسله جلسات نهج البلاغه در مسیر زندگی با هدف ترویج گفتمان نهج البلاغه برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طلاب و عموم علاقه مندان می توانند روزهای دوشنبه ساعت ۹ صبح از طریق نشانی dte.bz/amin۱ در سلسله جلسات نهج البلاغه در مسیر زندگی، شرکت نمایند.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما