پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403   03:28:40

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

میان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با ستاد امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفت؛

امضای توافقنامه همکاری «اعزام مبلّغان تخصصی طرح چهره به چهره»

  • خلاصه :معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از توافقنامه همکاری «اعزام مبلّغان تخصصی طرح چهره به چهره» میان این دفتر و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح مذکور با عنوان «تبلیغ تخصصی چهره به چهره» در ایستگاه های ثابت پاسخگویی و مشاوره مذهبی اجرا خواهد شد.

وی با بیان این که این طرح به مدت 5 ماه و از آبان ماه سال جاری آغاز شده است، گفت: در این طرح، کانون فرهنگی تربیتی ندای فطرت(نماینده ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان) و گروه تبلیغی خانواده برتر(از گروه های تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی) همکاری و مدیریت میدانی فعالیت را بر عهده خواهند داشت.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: پرسش های طرح شده توسط مراجعین نسبت به فراوانی، تجمیع شده به نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی اصفهان به منظور وحدت رویه در پاسخ ارجاع داده می شود.

وی افزود: مبلغان تخصصی شرکت کننده در این طرح با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت میدانی خود را آغاز کرده و محصول تخصصی تبلیغی رسانه‌‌ای خود را برای استفاده عموم در صفحه و کانال های تعریف شده در فضای مجازی بازنشر پیدا می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اهتمام خاطرنشان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، تأمین، معرفی، حمایت و نظارت از مبلغان تخصصی، برگزاری جلسات هم اندیشی و آموزش لازم در راستای تحقق بهتر طرح را به عهده گرفته است.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما