جمعه 7 ارديبهشت 1403   03:17:22

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:

آموزش های کاربردی متناسب با حوزه های علمیه خواهران ضروری است

  • خلاصه :مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ضمن بیان پیشنهادی گفت: کمیته ای مشترک برای تعیین سرفصل های آموزشی متناسب با دوره های خواهران و با استفاده از ظرفیت اساتید خواهر تشکیل و قبل از آن نیازسنجی همه مدرسه علمیه خواهران به صورت مجزا انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین حامد اهتمام در نشستی صمیمی با حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا بهرامی «مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان اصفهان» به دیدار و گفتگو پرداخت و در ابتدای این دیدار با هدف جلوگیری از موازی کاری و انسجام و هماهنگی هرچه بیشتر دو نهاد همسو، گزارشی از اهم فعالیت های تبلیغی و آموزشی انجام شده در این دفتر را ارائه کرد.

وی ضمن بیان پیشنهادی گفت: کمیته ای مشترک برای تعیین سرفصل های آموزشی متناسب با دوره های خواهران و با استفاده از ظرفیت اساتید خواهر تشکیل و قبل از آن نیازسنجی همه مدرسه علمیه خواهران به صورت مجزا انجام شود.

مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به ضرورت تعامل و برنامه ریزی منسجم، تصریح کرد: شورای عالی تبلیغ استان اصفهان با حضور نهادهای تأثیرگذار در بحث اعزام روحانی و آموزش های کاربردی مبلغان مانند مرکز مدیریت حوزه علمیه، شورای ائمه جمعه و جماعات، بسیج طلاب، نهادی نمایندگی در دانشگاه، اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و... تشکیل شود.

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با بیان این که دفتر تبلیغات اسلامی جایگاه برجسته‌ای دارد و باید از ظرفیت های آن استفاده شود، اظهار داشت: با توجه به وجود 52 حوزه علمیه خواهران و 15000 طلبه در استان  اصفهان، آمادگی تعامل برای فعالیت های مشترک آموزشی وجود دارد.

وی با تأکید بر دوری از موازی کاری و لزوم انسجام فعالیت و خدمات ویژه طلاب، افزود: با توجه به اعزام تعداد کثیری از طلاب خواهر از مدارس علمیه، تمرکز اعزام از یک نهاد، ضروری است و نیازمند بررسی بیشتر برای واگذاری این امور به دفتر تبلیغات اسلامی است.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما