پنجشنبه 9 فروردين 1403   19:07:21

(مهار تورم، رشد تولید)

print

انتصاب قائم مقام اداره کل توسعه فرایندها و فناوری اطلاعات

  • خلاصه :طی حکمی از سوی رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر، قائم مقام اداره کل توسعه فرایندها و فناوری اطلاعات دفتر منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، متن حکم حجت الاسلام والمسلمین نظرزاده خطاب به سید ابوالحسن نظام دوست بدین شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر سید ابوالحسن نظام دوست«دامت توفیقاته»

سلام علیکم؛

با احترام، بدین وسیله جنابعالی که بحمدالله از تخصص کافی، تعهد و شایستگی های اجرایی لازم و ارزنده برخوردار هستید، به مدت سه سال، به سمت قائم مقام اداره کل توسعه فرایندها و فناوری اطلاعات مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر منصوب می شوید.

اکنون که به عنایت الهی، دفتر تبلیغات اسلامی در دوره مديريت‌هاي پيشين فناوري اطلاعات به نقطه‌ي پیشگامی در استقرار زيرساخت‌هاي فني سخت‌افزاري و شبکه‌اي لازم و اجراي سرويس‌هاي يکپارچه‌ي سازماني رسيده است، راهبرد اصلي آن توسعه سرويس‌هاي هوشمند و بهره گیری از هوش مصنوعی در بازطراحی سامانه های اداری و کاربردی جهت تحقق ماموريت‌هاي فرهنگي ـ ديني دفتر تبليغات اسلامي مي‌باشد.

نظر به تهدیدات فراوان اخیر در نفوذ و حملات هکری به زیرساخت ها و سرمایه های اطلاعاتی سازمان ها، پشتیبانی فراگیر و اثر بخش نرم افزاری، سخت افزاری و پیگیری جدی برنامه عملیاتی امنیت فضای تبادل اطلاعات به منظور ایجاد بستری امن و مناسب برای استفاده بهینه از فن آوری اطلاعات و ارتباطات در راستای تحقق اهداف دفتر تبلیغات اسلامی از اهم وظایف جنابعالی خواهد بود.

انتظار می رود دو گام ذيل در مدت زمان ياد شده، با تدبير جنابعالي محقق گردد:

1- توسعه و بهینه سازی روند  فرایندها و فعالیت های سازمانی

2- ارتقاء سطح فعاليت‌هاي فاواي دفتر از نقطه «پيشران» به نقطه «مدیریت هوشمند سازمانی»

یادآور می گردد در دوره مدیریت جدید همچنان از همراهی، اشراف و نظارت جناب آقای مهندس سید حسن هانی، «مشاور ریاست محترم دفتر در امور فناوری اطلاعات» بهره مند خواهیم بود.

اميد است با استعانت از خداوند متعال و استفاده از تجارب و همكاري نیروهای متعهد آن مجموعه، در انجام امور محوله موفق و مؤيد باشيد.


 
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما