جمعه 10 فروردين 1403   02:20:20

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران تبیین کرد:

نقش مهم حوزویان در رفتار نسل های اجتماعی با ورود به میدان در دو بستر آموزشی و اجرایی

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران با بیان این که آگاهی به مسائل روز مانع از ایجاد هرج و مرج در کشور می‌شود، گفت: ورود به میدان در دو بستر آموزشی و اجرایی حوزویان نقش مهمی در رفتار نسل های اجتماعی امروزه و آینده دارد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی ضمن معرفی بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار داشت: تمرکز این دفتر بیشتر بر گروه های مرجع است تا گروه های در خیابان؛ یعنی علاوه بر کارهای پژوهشی و تحقیقاتی، دیدگاهی مسئله محور، بر قضایا و مشکلات موجود دارد.
وی در خصوص مشاوره در آستان مقدس حرم عبدالعظیم افزود: این طرح در کلان شهرهایی مثل مشهد و در حرم مطهر امام هشتم در حال برگزاری است. این مهم در دو بستر آموزشی و حوزه اجرایی و عملیاتی قابل انجام است.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران با توجه به ظرفیت معاونت هنر، رسانه و فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: یکی از بخش های به روز در این معاونت توانایی پردازش تصاویر مختلف مذهبی به صورت سه بعدی است که این امکان تنها در کشور هایی مثل آمریکا و چین  وجود دارد و برای تهیه این تصاویر می توان از این مکان مقدس تصاویر به صورت آنلاین تهیه کرد.
در ادامه این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین عزیزی «رئیس اداره تعاملات و ارتباطات نمایندگی تهران» در رابطه با توانمندسازی حوزویان مرتبط با این مکان مقدس اظهار داشت: در صورتی که طلاب و اساتید نیازمند آموزش های نوین در رابطه با امور تخصصی باشند این بستر وجود دارد تا با استفاده از ظرفیت های آموزشی نمایندگی تهران این امر صورت گیرد.
وی گفت: افرادی که از دفتر تبلیغات اسلامی در مراکز فرهنگی دیگر مشغول به کار می شوند، به دلیل اعتماد عمومی که ناشی از کار تخصصی است، مورد پذیرش و مقبولیت قرار می گیرند.
حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر «تولیت آستان مبارک عبدالعظیم حسنی(ع)» ضمن خوش آمد گویی با توجه به جریان سازی های اخیر کشور اظهار داشت: فوت ناگهانی مرحومه مهسا امینی نشان داد که دشمنان انقلاب اسلامی هر روز و در هر لحظه به دنبال راه های جدید نفوذ و تشویش اذهان عمومی هستند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، همچنین این شرایط نشان از مهجوریت حوزویان و حوزه های سراسر کشور است.
وی خاطرنشان کرد: آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی آمادگی همکاری همه جانبه با دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم جهت کار فرهنگی در زمینه های مختلف را دارد و با توجه به ظرفیت بالای علمی، پژوهشی و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی طرح های خیلی توانمند و فاخر در مراکز فرهنگی جامعه، به خصوص در حرم مطهر می توان انجام داد.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما