پنجشنبه 9 فروردين 1403   17:00:45

(مهار تورم، رشد تولید)

print

امضای تفاهم‌نامه همکاری مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران و مرکز نشر هاجر

  • خلاصه :مرکز نشر هاجر و مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) در نشستی مشترک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، در ابتدای این نشست، حجت الاسلام والمسلمین عشرتی «رئیس موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)» ضمن اشاره به فعالیت نشر هاجر در زمینه چاپ و نشر آثار طلاب و اساتید، به موضوع برپایی نمایشگاه با تخفیف ویژه طلاب و معرفی کتاب برای آشنایی و عرضه به طلاب پرداخت.
در این نشست مقرر شد، با پیگیری‌های نمایندگان هر دو طرف، توزیع آثار، برپایی نمایشگاه در مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) و اختصاص کد تخفیف به طلاب صورت بگیرد و آثار ارزشمند و فاخری که مورد تأیید شورای کتاب این مؤسسه است، برای نشر هاجر ارسال و در صورت مصوب شدن، به چاپ برسد.
در این دیدار، تأکید شد، آثار طلاب با مشارکت مؤسسه معصومیه در سایت‌های اجتماعی برای ارتباط طلاب گذاشته شود و نشر هاجر آثار اساتید و طلابی که بیرون از این ناشر به چاپ رسیده را با محوریت زن و خانواده در سایت و فروشگاه نشر هاجر در معرض فروش قرار دهد.
در ادامه، شایانفر «مدیر نشر هاجر» ضمن ابراز خرسندی از مقارن شدن امضای تفاهم نامه با روز علم اظهار داشت: خدمات نشر هاجر در امور چاپ و نشر کتاب باعث افتخار بوده و اولین بار است که تفاهم نامه‌ای بین مؤسسه حوزوی و نشر هاجر انجام می گیرد.
در پایان این دیدار، مسئولین نشر هاجر از مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) بازدید کردند و از طرف نشر هاجر اثر ارزشمند 30 جلدی شعر مهدوی به کتابخانه این مؤسسه اهدا و کتاب 3 جلدی سریرسخن (ره توشه) برای مبلغین مجموعه در نظر گرفته شد.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما