جمعه 31 فروردين 1403   09:04:29

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تبیین کرد:

خذلان دنیا و آخرت در انتظار اهانت کنندگان به پیامبر گرامی اسلام(ص)

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بیانیه ای، اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) را محکوم کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد در این بیانیه آورده است: در این بیانیه آمده است: این روزها، جهان شاهد جسارت و اهانت های کم سابقه رئیس جمهور کشوری است که خود را مدعی حقوق و قانون گرایی می داند. امانوئل مکرون با حمایت از نشریه هتاک به ساحت پیامبر عزیز اسلام به دستاویزی چون آزادی بیان تمسک جسته و به خیال خام خود اراده شیطانی و شوم خود را در پشت این پرده ی نخ نما شده پنهان کرده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در این بیانیه به درماندگی رئیس جمهوری فرانسه اشاره و تصریح کرد: پر واضح است که چنین موضع گیری هایی از سر ضعف و استیصال بوده و دغدغه های امثال وی جلوگیری از روحیه رو به تزاید اسلام خواهی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: چگونه است که حکومت فرانسه می تواند افراد را به جرم سخن گفتن از هولوکاست تعقیب و محکوم کند و کسی این مساله را نافی آزادی بیان نمی داند اما رئیس این کشور خود را مجاز می داند مقدسات ۲ میلیارد نفر را به سخره بگیرد. طُرفه تر آن که فرانسه فقط به خاطر اعتراض اردغان به مکرون، سفیر خود را از ترکیه فرا می خواند و اساساً به یاد نمی آورد که آزادی بیان می تواند دستاویزی برای ترکیه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد خاطرنشان کرد: اهانت به برترین مخلوق هستی که جز مهر، عطوفت، عقلانیت و برادری به ارمغان نیاورد، محکوم است و اهانت کنندگان به چنین شخصیتی جز خسران دنیا و آخرت توشه ای نخواهند داشت. امید است با همبستگی علما و سران کشورهای اسلامی شاهد رویایی جدی و عملی جهان اسلام با این پدیده شوم باشیم. پیشنهاد می کنم محور هفته وحد امسال، محکومیت فراگیر اهانت به ساحت گرامی نبی مکرم اسلام باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما