پنجشنبه 9 فروردين 1403   22:18:45

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی خراسان رضوی صورت می گیرد:

دانش افزایی کارشناسان پاسخگویی به سوالات دینی

  • خلاصه :سرپرست مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی از برگزاری جلسات دانش افزایی ویژه کارشناسان پاسخگو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی (تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین دیانت در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین نیاز های کارشناسان پاسخگو، روزآمدی اطلاعات است و در همین راستا مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی جهت ارتقای سطح دانش و روزآمدی اطلاعات کارشناسان اقدام به برگزاری کارگاه ها و جلسات آموزشی کرده است.

وی گفت: موضوع جلسات با توجه به نیاز کارشناسان تعیین می شود و توجه بیشتر به مباحث روز و مورد بحث جامعه می باشد؛ به عنوان مثال، در این روزها که بحث بورس در میان تمام مردم مورد سؤال و داغ است، مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی 4 جلسه هم اندیشی در بحث بورس برای گروه فقه برگزار کرده است.

سرپرست مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی تصریح کرد: جلسات بحث بورس به خاطر وضعیت کرونا از طریق فضای مجازی برگزار شده است و در این جلسات علاوه بر کارشناسان این مرکز،‌ کارشناسان اداره پاسخگویی حرم مطهر رضوی نیز شرکت داشتند.

وی هدف از برگزاری این جلسات را هم اندیشی به روز بودن کارشناسان و پویایی ایشان دانست و افزود: مثلاً در بحث بورس، صندوق های سرمایه‌گذاری، سبدگردان ها، کارگزاری ها،‌ فروش حق تقدم سهام، فروش سهام، ماهیت سهام، معاملات بورس بازانه، رانت اطلاعاتی در بورس،  تبانی در بورس،‌ سهام بانک ها و... مردم سؤالات زیادی را مطرح می کنند که اگر به سرعت کارشناسان نسبت به این امور، مطلع نباشند، در پاسخگویی قطعاً با مشکل مواجه می شوند، لذا لازم است جلسات هم اندیشی به صورت مستمر و در موضوعات مختلف برگزار گردد.

حجت الاسلام والمسلمین دیانت خاطرنشان کرد: این جلسات به صورت مستمر و برای کارشناسان در قالب فعالیت آنها در مرکز ملی ملی پاسخگویی به سؤالات دینی برگزار می گردد.

 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما