تبليغات





















اخبار فرهنگی
حجت الاسلام و المسلمین فاطمي نيا
حجت الاسلام و المسلمین فاطمي نيا
بعضی از شبکه های شیعی به موازات وهابیت به شیعه ضربه می زنند حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی نیا با بیان این که بعضی از شبکه ها به نام شیعه فعالیت می کنند ولی از صهیونیسم حقوق می گیرند، گفت: این شبکه ها به موازات وهابیت به شیعه ضربه می زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالله فاطمی نیا استاد اخلاق حوزه علمیه شب گذشته در حسینیه چهارده معصوم با بیان این که بعضی از شبکه ها به نام شیعه فعالیت می کنند ولی از صهیونیزم حقوق می گیرند، گفت: این شبکه ها به موازات وهابیت به شیعه ضربه می زنند.

وی در ادامه به فرمایش حضرت علی که در جنگ جمل به یکی از یاران خود فرمودند اشاره کرد و ابراز داشت: حضرت فرمودند «من دوست ندارم اهل فحاشی باشید، شما دشمنان ما را سبّ نکنید، بلکه رفتار زشت آنها را متذکر شوید.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی نیا در ادامه با بیان روایتی از اصول کافی ابراز داشت: عده ای خدمت جناب ابوذر رسیدند و سؤال کردند که چرا ما از مرگ فراری هستیم و خوشمان نمی آید؟ که وی در پاسخ علت آن را آباد کردن دنیا از سوی اشخاص و خراب کردن آخرت دانست.

وی در ادامه این روایت به جواب جناب ابوذر به این سؤال که اگر ما بمیریم حال ما چگونه است؟ اشاره کرد و گفت: اگر کسی نیکوکار باشد مثل کسی است که در خانواده اش محبوب باشد و از مسافرت بر می گردد و مورد استقبال خانواده قرار می گیرد.

این استاد اخلاق ادامه داد: اما اگر شخصی که از دنیا می رود بدکردار باشد مانند برده ای فراری است که او را دستگیر می کنند و خدمت ارباب می برند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی نیا در ادامه به رفتار حضرت علی(ع) در زمان رحلت سلمان فارسی اشاره کرد و گفت: وقتی سلمان از دنیا رفت حضرت علی در کفن او نوشت «دستم خالی است و توشه ام کم است اما مهمان کریم هستم».

استاد علم رجال حوزه علمیه در ادامه دوستان اهل بیت را به سنجیده صحبت کردن سفارش کرد و تصریح کرد: در زمان آیت الله بروجردی، طلبه ای از شدت فقر به کریمه اهل بیت شکایت کرد و مقداری هم نسنجیده صحبت کرد، تا این که آیت الله بروجردی وی را احضار کرد و با کمک مالی به وی او را از آن رفتار زشت برحذر داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی نیا در پایان با اشاره به قبر مخفی حضرت زهرا(س) و در مقابل آن مقام وجودی کریمه اهل بیت گفت: حضرت علی(ع) در رویای صادقه به آیت الله مرعشی فرمودند «اگر مشتاق زیارت و دیدن قبر حضرت زهرا هستی برو به شهر قم و فاطمه معصومه را زیارت کن».


منبع: خبرگزاری رسا
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 7138
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما