تبليغات





















اخبار فرهنگی
azaeri
آیت الله موسوی جزایری
آیت الله موسوی جزایری: برخی سیاسیون از تبعات تهاجم فرهنگی غافل اند آیت الله موسوی جزایری گفت: برخی از سیاسیون کشور اطلاعات کافی از تهاجمات فرهنگی دشمن و تبعات گسترده آن نداشته و اگر به این مسئله توجه نشود، خسارات جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، شامگاه دوشنبه 27بهمن ماه، در نشست کارگروه برگزاری یکصدمین کنگره بین المللی جهاد عشایر، با تأکید بر الگو سازی فرهنگی برای جوانان، اظهار داشت: باید الگوهایی همچون شهدای جهاد عشایر عرب را که با لبیک به فرمان ولایت فقیه و با تمام وجود به دفاع از مملکت پرداختند را به نسل جوان جامعه معرفی کرد.
وی، با ابراز تأسف از عدم آگاهی برخی مسئولان و کارشناسان سیاسی از جریانات منطقه ای و فرامنطقه ای، گفت: این واقعیتی است که برخی از سیاسیون کشور اطلاعات کافی از تهاجمات فرهنگی دشمن و تبعات گسترده آن نداشته و اگر به این مسئله توجه نشود، خسارات جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.
امام جمعه اهواز در ادامه با اشاره به فعالیت های شبکه ماهواره ای الأهواز، تصریح کرد: از سالیان دور توطئه ای علیه خوزستان آغاز شده و متأسفانه تبعات گسترده ای نیز به همراه داشته است؛ از این رو به فکر مقابله همه جانبه با این توطئه افتاده و با راه اندازی شبکه ماهواره ای الأهواز دشمنان را ناکام گذاشیم.
*تحقق شعار «ما می توانیم»
آیت الله موسوی جزایری، با تأکید بر این که «ما می توانیم» در خوزستان به منصه ظهور رسیده است، گفت:  اوایل برخی بیان می کردند که راه اندازی شبکه ماهواره ای نشدنی است، اما به حول قوه الهی و با تلاش های شبانه روزی نیروهای جوان و انقلابی، الاهواز راه اندازی شد و با تکیه بر شعار «ما می توانیم»، امروزه به عنوان یکی از شبکه های مطرح عربی فعال است.
*ضرورت تقابل با تهاجمات دشمن
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در ادامه برگزاری کنگره بین المللی جهاد عشایر را اقدامی مناسب در راستای تقابل همه جانبه با خط فکری تهاجمات دشمن عنوان کرد و گفت: امروز خطی از تهاجمات دشمن در سطح گسترده ای علیه خوزستان شکل گرفته که برگزاری کنگره جهاد عشایر و بازتاب بین المللی آن از سوی رسانه های جریان انقلاب اسلامی، می تواند عاملی بازدارنده در برابر حربه های دشمن باشد.
*شهدای عشایر؛ افتخار خوزستان
نماینده ولی فقیه در خوزستان، شهدای جهاد عشایر را افتخاری برای استان برشمرد و افزود: برگزاری این کنگره افتخاری بزرگ برای خوزستان است که دیگران بدانند چنین شخصیت های ارزشمند و مجاهدی برای لبیک به حکم ولایتی مرجع آن زمان، یعنی مرحوم آیت الله سید محمدکاظم یزدی، در این استان وجود داشته اند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان گفت: همه سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی وظیفه دارند برای برگزاری هرچه بهتر کنگره بین المللی جهاد عشایر تلاش کنند تا إن شاءالله شاهد برگ زرینی دیگر در افتخارات خوزستان باشیم.

منبع: خبرگزاری حوزه
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 6492
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما