تبليغات





















اخبار فرهنگی
آیت‌الله علوی گرگانی
حضرت آیت الله علوی گرگانی: بدبختی جامعه جهانی دوری از خدا است حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: بدبختی جامعه جهانی امروز این است که از معرفت به خود و خدا فاصله گرفته و نتوانسته به کمال و سعادت برسد.
به گزارش خبرگزاری «حوزه»، معظم‌له امشب  در دیدار با دبیران مناطق پنج‌گانه ستاد همکاری‌های  حوزه و آموزش و پرورش در قم  اظهارداشتند: پرورش جوانان کار بسیار مهم و با ارزشی در جامعه است و شما مربیان می توانید با آموزش صحیح دینی، جامعه و به خصوص قشر جوان را از انحراف مصون کنید.
حضرت آیت الله علوی گرگانی به روایتی از مولی الموحدین علی(ع) که فرموده اند؛ ارزش هر انسانی به علم  کمال اوست اشاره کردند و افزودند: علم و کمال دو عنصری است که همه انسان ها به دلیل تکاملی به دنبال آن می‌گردند تا به آن برسند.
ایشان با بیان این که نهایت کمال و سعادت انسان این است که در دین فقاهت داشته باشد، اظهار داشتند: بدبختی جامعه جهانی امروز  این است که از معرفت به خود و خدا فاصله گرفته و نتوانسته به کمال و سعادت برسد.
استاد خارج فقه حوزه علمیه با بیان این که بالاترین کمال، معرفت به خداوند متعال است، گفتند: انسان باید در هر لحظه مراقب اعمال و رفتار خود باشد؛ زیرا اعمال و رفتار موجب به اوج رسیدن انسان به قله های معرفتی و همچنین موجب گمراه شدن و ذلت انسان می شود.
حضرت آیت الله علوی گرگانی افزودند: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از مقدس ترین و با ارزش‌ترین خدمت ها است؛ زیرا این نظام، ولایی و انقلابی است و صاحب آن حضرت ولی عصر(عج) می‌باشند.
معظم‌له خاطرنشان ساختند، باید برای جوانان؛ انقلاب و ارکان آن، به درستی بیان شود تا جوانان بیشتر با ولایت و اسلام آشنا شوند و بتوانند حافظ انقلاب، نظام و ولایت باشند.

منبع: خبرگزاری حوزه
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 5382
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما