تبليغات





















اخبار فرهنگی
آیت الله العظمی مکارم شیرازی
با صدور پیامی صورت گرفت؛ واکنش آیت الله مکارم به سربریدن جمعی از مسیحیان به دست داعش/ هشدار جدی به غرب و حامیان تروریسم حضرت آیت الله مکارم شیرازی با صدور پیامی ضمن محکوم کردن جنایت داعش در سر بریدن جمعی از مسیحیان تاکید کرد: ما ضمن محکوم ساختن شدید این عمل، به جهان غرب هشدار مى‌دهیم که هرگونه کمک به این گروه ستمکار و وحشى را قطع کنند که عواقب سوء آن دامن همه را خواهد گرفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله ناصرمکارم شیرازى از مراجع تقلید در پی حادثه اسفناک سربریدن جمعى از مسیحیان به وسیله داعش پیامی صادر و این جنایت را محکوم کرد.
 
متن پیام حضرت آیت الله مکارم شیرازی که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
خبر وحشتناکى دیروز در جهان منتشر شد که همه عقلاى جهان را از پیروان مذاهب مختلف سخت متأثر ساخت و آن سر بریدن بیست نفر از مسیحیان به دست وحشیان داعش بود.
 
ما ضمن محکوم ساختن شدید این عمل، به جهان غرب هشدار مى‌دهیم که هرگونه کمک به این گروه ستمکار و وحشى را قطع کنند که عواقب سوء آن دامن همه را خواهد گرفت.
 
هنگامى که در اخبار مى‌خوانیم که خاخام یهودى اسرائیلى مى‌گوید: داعش هدیه الهى است که خداوند به ما داده تا مخالفان اسرائیل را نابود کند و هنگامى که یکى از سیاست‌مداران معروف آمریکا مى‌گوید: بهترین گزینه آن است که پاى داعش به بغداد برسد و تمام شیعیان را به قتل برساند؛ با توجه به این اخبار روشن مى‌شود چه کسانى این مار خطرناک را در آستین خود پرورش مى‌دهند و توجه ندارند که دامن خودشان را هم خواهد گرفت.
 
به هر حال امیدواریم به زودى قاتلان این گروه از مسیحیان دستگیر و شدیداً مجازات شوند و پیروان همه ادیان آسمانى براى دفع این گروه شرور دست به دست هم دهند.
 
زمانى سخن از قتل شیعیان بود، بعد سخن از قتل علماى اهل سنت شد، اکنون سخن از کشتار بى‌رحمانه مسیحیان است، فردا سخن از دیگران هم به میان خواهد آمد.
 
امیدواریم همه بیدار شوند و عاقلانه فکر کنند.
27/11/ 1393

منبع: خبرگزاری رسا
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 5213
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما