تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
مراسم تجلیل از اساتید دو مؤسسه آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1402/3/3 چهارشنبه مراسم تجلیل از اساتید دو مؤسسه آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: به بهانه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری از اساتید این دفتر که مشغول تدریس در علوم اسلامی و انسانی برای طلاب خواهر و برادر در رشته هایی نظیر کلام اسلامی، مشاوره اسلامی و مشاوره خانواده، تربیت دینی کودک و... هستند، تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین شفیعیان اظهار داشت: بیشتر انسان های موفق، کامیابی خود را مدیون معلمان خود می دانند و نیز افرادی هستند که سرخوردگی و شکست های زندگی شان، ناشی از برخورد بد معلمان است.
 
وی افزود: استاد شهید مطهری(ره) درمورد تأثیر معلم خود، حاج آقا میرزا علی شیرازی می گوید «او بزرگ مردی بود که مرا برای اولین بار با نهج البلاغه آشنا کرد و درک محضر او را همواره یکی از ذخایر گران بهای زندگی خود می شمارم که حاضر نیستم آن را با هیچ چیز معاوضه کنم و شب و روزی نیست که خاطره اش در نظرم مجسم نشود و یادی از او نکنم و نامی نبرم».
 
حجت الاسلام و المسلمین شفیعیان گفت: معاونت آموزش دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان این برنامه را وظیفه خود می داند که به منظور ارج نهادن به جایگاه و مقام ارزشمند استادان، هرساله با دعوت از اساتید محترم دو مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) و بانو مجتهده امین(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از زحمات و تلاش های ایشان در علم آموزی و آگاه سازی طلاب و دانش پژوهان تجلیل و تقدیر نماید.
 
وی گفت: در حاشیه این مراسم از چند کتاب ارزشمند که توسط دانش پژوهان زبان عربی تالیف شده بود، رونمایی و در پایان مراسم هدایایی به رسم یادبود از طرف معاونت آموزش دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به اساتید حاضر تقدیم شد.


مشاهده در خبرگزاری حوزه
مشاهده گزارش تصویری در خبرگزاری حوزه



 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 758
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما