تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
مهدی پایون، رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1401/11/12 چهارشنبه کنگره ملی شعر حضرت مادر و تأکید بر تحکیم خانواده اصفهان دومین کنگره ملی شعر حضرت مادر در حالی پایان یافت که در آن به لزوم حفظ و تحکیم خانواده تأکید شد و قرار است اشعار برگزیده این دوره به‌صورت مجلدی منتشر شده و از یک یا دو شعر برتر نیز تولیدات رسانه‌ای مانند سرود و ترانه تهیه شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مهدی پایون، رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی در چند سال اخیر از همه ظرفیت‌ها و امکانات و ابزارها برای پرداخت حرفه‌ای و جامع به موضوع خانواده استفاده کرده است تا تأثیرگذاری لازم را بر عموم افراد جامعه، فرهیختگان و اقشار گوناگون داشته باشد.

او ادامه داد: مفاهیمی مانند عفت، حیا، پوشش و جایگاه مادران اهل‌بیت(ع) در این جشنواره با کمک شعرای آیینی در راستای حفظ و تحکیم خانواده تبیین شده و موضوعات مقام نورانی حضرت زهرا(س)، ارزش عفاف و هویت زن مسلمان در قرآن کریم و جایگاه مادران اهل‌بیت(ع)، به‌عنوان محورهای این کنگره مطرح شدند.

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه در اولین کنگره ملی شعر حضرت مادر که سال گذشته برگزار شد، ۱۵۰ نفر از شعرای آیینی کشور شرکت کردند، گفت:  بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه کنگره ارسال شد که این آثار در قالب کتابی با نام «حضرت مادر، بانوی آب و آیینه» به چاپ رسید و امسال نیز بیش از ۱۷۰ نفر در کنگره شرکت کرده و ۵۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

پایون افزود: در دومین کنگره ملی شعر حضرت مادر تعداد  ۵ نفر برگزیده و ۳ نفر شایسته تقدیر شناخته شدند، ضمن اینکه اشعار برگزیده این دوره جمع‌آوری شده و به‌صورت مجلدی منتشر خواهند شد. همچنین تولیدات رسانه‌ای مثل سرود و ترانه از یک یا دو شعر برتر نیز در دستور کار اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان قرار گرفته است.


مشاهده در خبرگزاری ایسنا

 






 

 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 475
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما