تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین محمد علیجانی، رییس نمايندگي مركز ملّي پاسخگويي به سوالات ديني در اصفهان
1401/10/20 سه‌شنبه جذب کارشناس در مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی اصفهان رئیس نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سوالات دینی در اصفهان گفت: از فضلای حوزوی برای همکاری در پاسخگویی تلفنی، فضای مجازی و مکتوب این مرکز دعوت به همکاری می شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد علیجانی اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با توجه به نیاز جامعه و همچنین مطالبات مردمی در زمینه پاسخ‌گویی دینی و به منظور تمرکز و ارتقاء سطح پاسخگویی در سال «مرکز ملّی پاسخ‌گویی به سوالات دینی» تاسیس کرده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از نمایندگی های این مرکز در اصفهان مستقر و نیاز به تکمیل کارشناسان آن است، افزود: درخواست کارشناس در زمینه پاسخگویی تلفنی در رشته های مشاوره احکام ویژه برادران و خواهران و پاسخگویی مکتوب در رشته های قرآن و حدیث فقط برادران خواهد بود.

رئیس نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سوالات دینی در اصفهان افزود: در پاسخگویی برخط(آنلاین) در رشته های مشاوره و احکام ویژه برادران و خواهران و در رشته های اخلاق و تربیت، کلام، قرآن و حدیث ویژه برادران کارشناس جذب خواهد شد.

وی گفت: دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی ارشد یا سطح سه در رشته‏ های مورد نظر و همچنین قبولی در مصاحبه از جمله شرایط جذب کارشناس برای این مرکز می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علیجانی در پایان تصریح کرد: عموم علاقه مندان برادر و خواهر واجد شرایط می توانند تا ۲۱ دی ماه ۱۴۰۱ به دو صورت مجازی از طریق نشانی اینترنتی pasokhgoo.ir/hamkari و حضوری از طریق نشانی خیابان حافظ، چهارراه کرمانی، دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اقدام به ثبت نام نمایند.


مشاهده در خبرگزاری رسا

مشاهده در خبرگزاری حوزه
مشاهده در پایگاه خبری ندای اصفهان
 

 


 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 763
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما