تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین هادی مشگدار، رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1401/10/7 چهارشنبه حجت الاسلام و المسلمین مشگدار خبر داد؛ افزایش دو برابری اعزام مبلغ در ایام فاطمیه رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: اعزام های ایام فاطمیه سال جاری نسبت به سال های گذشته دو برابر افزایش پیدا کرده است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مشگدار در گفت و گویی اظهار داشت: به حمدالله در این ایام بیش از 500 مبلغ در قالب فردی و گروهی به نقاط مختلف کشور اعزام شده اند که نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش داشته و با توجه به دوره های آموزشی برگزار شده به تبیین ارزش های مبتنی بر فرهنگ فاطمی خواهند پرداخت.

وی با بیان این که برای اولین بار 18 گروه تبلیغی در ایام فاطمیه اعزام شده اند، گفت: علاوه بر اعزام های گروهی، اعزام به شکل فردی عمومی و تخصصی در زمینه های قرآنی، مشاوره و خانواده، کودک  نوجوان، کلام و... برنامه ریزی و انجام شده است.

رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: با توجه به تقارن ایام فاطمیه با روز بصیرت و میثاق امت با ولایت (9 دی) و همچنین اتفاقات اخیر کشور، شعار اعزام امسال «بصیرت فاطمی و جهاد تبیین» خواهد بود و لازم است مبلغان گرامی در زمینه الگوسازی از شخصیت حضرت زهرا سلام الله علیها به عنوان سیده زنان عالم توجه ویژه داشته باشند.

وی در بخش پایانی صحبت های خود، امتداد تبلیغی را ضروری دانست و گفت: مبلغان و گروه های تبلیغی در کنار فعالیت تبلیغ سنتی چهره به چهره، در قالب ایجاد گروه و کانال در فضای مجازی و با عضویت مخاطبانشان، در طول سال برای ارائه محتوای و پاسخ به سؤالات معارف دینی خواهند پرداخت.


مشاهده در باشگاه خبرنگاران جوان
مشاهده در خبرگزاری تسنیم
مشاهده در خبرگزاری ایکنا
مشاهده در خبرگزاری ایمنا
مشاهده در پایگاه خبری صاحب نیوز
مشاهده در پایگاه خبری ندای اصفهان

 


 

 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 550
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما