تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت‌الاسلام‌ و المسلمین صادق امینی، رئیس خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان
1401/9/9 چهارشنبه دیدار جمعی از طلاب و مدیران جامعه المصطفی العالمیه اصفهان از خانه فناوری های فرهنگی اصفهان جمعی از طلاب و مدیران جامعه المصطفی العالمیه اصفهان از نزدیک با فعالیت های خانه فناوری های فرهنگی اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان آشنا شدند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین صادق امینی، رئیس خانه فناوری های فرهنگی اصفهان در گفت و گویی اظهار داشت: در این بازدید که طلاب و مدیران گروه های علمی اقتصاد و حقوق حضور داشتند از 8  شرکت خلاق مستقر در خانه فناوری های فرهنگی اصفهان بازدید کردند.

وی افزود: حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضایی آدریانی، عضو هیئت علمی جامعه المصطفی واحد اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مسعود راعی، رئیس دانشکده حقوق، الهیات و معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد و از اساتید جامعه المصطفی العالمیه با تجلیل از فعالیت های این خانه، پیشنهادهایی برای تعامل و هم افزایی بهتر و بیشتر ارائه کردند.

رئیس خانه فناوری های فرهنگی اصفهان اذعان داشت: در این دیدار مطرح شد که بسیاری از ایده های حوزه حقوق این ظرفیت را دارد که هنگامی که تبدیل به مدل شد وارد فن بازارهای تخصصی شده و به فروش برسد.

در ابتدای این دیدار رئیس خانه فناوری های فرهنگی اصفهان با ارائه گزارشی از روند فعالیت این خانه فناوری و فرایند پذیرش و رشد تیم ها و استارت تاپ های فرهنگی و نوپای فرهنگی را بیان کرد و مقرر شد در آینده نزدیک به منظور آشنایی بیشتر طلاب، شرکت های خلاق در جامعه المصطفی العلمیه اصفهان برای بیان فعالیت های خلاقانه خود حضور پیدا کنند.


مشاهده در خبرگزاری رسا


 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 526
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما