تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین هادی مشگدار، رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1401/9/7 دوشنبه دور جدید جذب و گزینش مبلّغ برادر و خواهر رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: دور جدید جذب و گزینش مبلّغ در سال جاری از بین طلاب خواهر و برادر حوزه های علمیه اصفهان انجام خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین هادی مشگدار در گفت و گویی اظهار داشت: بالاترین افتخار یک طلبه این است که مصداق آیه 39 سوره احزا باشد، آنجا که در قرآن آمده است؛ «الَّذِينَ يُبَلِّغُونَ رِسَلَتِ اللَّهِ وَ يخْشَوْنَهُ وَ لَا يخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ  وَ كَفَى‏ بِاللَّهِ حَسِيبًا».

وی افزود: تبلیغ یکی از اساسی‌ترین ابزار نشر دین مبین اسلام بوده و امری است که خداوند پیامبران خود را به آن مأمور کرده است و در آیات قرآنی آنها را به عنوان مبلغ معرفی کرده است و در زمان ما نیز مبلغان اسلام می توانند با استفاده از ابزار هوشمند و فضای مجازی معارف اسلام را به اقصی نقاط جهان رسانده و در امر تبلیغ دین سهیم باشند.

رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اذعان داشت: برای دوره جدید جذب و گزینش مبلغ، طلاب برادر باید مدرک سطح1 و یا گواهي اتمام پایه شش از مرکز مديريت حوزه علميه داشته باشند و طلاب خواهر مدرک سطح2 و یا گواهي اتمام سطح دو از مرکز مديريت حوزه علميه داشته باشند.

وی گفت: ثبت نام اينترنتي در سامانه سمتا و دریافت کدکاربری و رمز عبور، شرکت در دوره آموزشي کوتاه مدّت بدو تبلیغ، قبولی در آزمون کتبی دوره، شرکت در آزمون شفاهي(مصاحبه و منبر) و گزينش ک همان ارائه اصل مدارک و تشکيل پرونده فیزیکی، مراحل جذب و گزينش داوطلبان این دوره می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین مشگدار تصریح کرد: صاحبان مدارج علمی سطح 3 و بالاتر، نویسندگان حداقل یک کتاب یا دو مقاله علمی ترویجی و یک مقاله علمی پژوهشی و دارندگان گواهي دوره طرح اديب از مرکز مديريت حوزه علميه اصفهان در صورت ارائه مدارک مربوطه به اداره اعزام مبلغان از دوره آموزشی معاف می باشند.

وی گفت: اساتید پایه 4 و بالاتر حوزه علمیه که حداقل دارای سه سال سابقه تدریس باشند، اعضاء هیئت علمی که حداقل سه سال سابقه عضویت هیئت علمی دارند، ائمه جمعه که حداقل سه سال سابقه امامت جمعه دارند و حافظان کل قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه نیز در صورت ارائه مدارک مربوطه از دوره آموزشی و آزمون شفاهی یعنی مصاحبه و منبر معاف هستند.

رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان گفت: طلاب خواهر و برادر ساکن در استان اصفهان که دارای شرایط می باشند می توانند با مراجعه با نشانی اینترنتی b2n.ir/7755 ثبت نام نمایند.


مشاهده در خبرگزاری حوزه

 

 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 619
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما