تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
دوره تخصصی زیست جنسی کودک و نوجوان
1401/8/30 دوشنبه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می کند؛ دوره تخصصی زیست جنسی کودک و نوجوان رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: دوره تخصصی «زیست جنسی کودک و نوجوان (زيست عفیفانه)» ویژه مبلغان خانواده، مشاوران و دانش آموختگان حوزه روانشناسی و مشاوره برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مجید شجاعی اظهار داشت: یکی از مشکلات موجود بین والدین و فرزندان، صحبت درباره موضوعاتی است که به تربیت جنسی کودک مربوط است و آنها مسائلی است که در صورت مطرح‌شدن به روش نادرست یا حتی مطرح نشدن می‌تواند تبعات جبران‌ناپذیر و گاه خطرناکی داشته باشد.

وی هدف از برگزاری این دوره ها را جلوگیری از بروز مشکلاتی است که در این زمینه دامن‌گیر بسیاری از خانواده‌ها شده است بیان کرد و گفت: این دوره تخصصی به منظور تامین منابع انسانی عرصه مسائل جنسی برنامه ریزی شده است.

رئیس اداره آموزش های کاربردی گفت: این دوره ویژه مبلغان خانواده، مشاوران و دانش آموختگان حوزه روانشناسی و مشاوره است و دوره حدود140 ساعت و حداکثر تعداد جذب این دوره 30 نفر است.

وی با اشاره به اینکه شرط شرکت در دوره، قبولی در مصاحبه ورودی خواهد بود، گفت: دوره صرفا به صورت حضوری در پاییز و زمستان سال جاری در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار خواهد شد.

شجاعی تصریج کرد: معرفی به اداره اعزام تخصصی جهت تشکیل پرونده تبلیغ تخصصی، معرفی به نهادهای فرهنگی به عنوان استاد، صدور گواهی پایان دوره بعد از قبولی در مصاحبه و آزمون امتیازهای این دوره هستند.

وی در پایان گفت: علاقه مندان واجد شرایط برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره می توانند به نشانی اینترنتی c88.ir/jen30 مراجعه نمایند.


مشاهده در خبرگزاری حوزه



 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 623
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما