تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین هادی مشگدار، رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1401/3/25 چهارشنبه آغاز ثبت نام ارتقای رتبه تبلیغی مبلّغان اصفهانی رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: مبلغان خواهر و برادر واجد شرایط می توانند برای ارتقاء رتبه تبلیغی خود در سال جاری ثبت‌نام نمایند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: معاونت فرهنگی تبلیغی این دفتر در راستای مهندسی نمودن تبلیغات دینی و به کارگیری بهینه مبلّغان توانمند اقدام به اجراي طرح ارتقاء رتبه هاي تبليغي نموده است.

وی افزود: در این طرح تمامی مبلّغان می توانند با احراز شرایط ارتقاء رتبه، با شرکت در دوره های آموزشی و در قبولی در آزمون رتبه تبلیغی خود را ارتقاء دهند.

رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: شرایط لازم براي إحراز رتبه 2 تبليغي برای برادران اتمام پايه 8 حوزه و برای خواهران اشتغال به تحصیل در سطح 3 و گذراندن 25 واحد و یا داشتن مدرک کارشناسی ارشد مرتبط با تبلیغ به همراه حداقل 40 روز سابقه تبلیغی مورد نیاز است.

وی افزود: و شرایط لازم براي إحراز رتبه3 تبليغي برای برادران اتمام پايه 10 حوزه و برای خواهران سطح3 حوزوی یا دکترای مرتبط با تبلیغ به همراه حداقل 40 روز سابقه تبلیغی است.

حجت الاسلام و المسلمین مشگدار عنوان داشت: بکارگیری بهینه مبلّغان، اولويت در اعزام با توجه به رتبه تبليغي بالاتر، برخورداري از امتياز رتبه تبليغي در پرداخت هديه تبليغي اعزام ها از اهداف این طرح است.

وی درباره امتیازات شرکت در این فراخوان گفت: مبلغان خواهر و برادر در صورت کسب امتیاز لازم در آزمون‌های مورد نظر علاوه بر ارتقاء رتبه تبلیغی از اولویت در اعزام‌های تخصصی، کسب گواهی دانشنامه رتبه تبلیغی برای فعالیت در نهادهای فرهنگی و امکان دریافت مجوز گروه تبلیغی بهره‌مند خواهند شد.

رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی گفت: مبلغان علاقه مند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام تا 31 تیر ماه سال جاری به سامانه سمتا به نشانی www.Samta.ir و برای استفاده از بسته آموزشی ارتقاء هر رتبه به کانال صفیر در پیام رسان ایتا به نشانی eitaa.com/safire14 مراجعه نمایند.


مشاهده در خبرگزاری حوزه




 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 1706
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما