تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
کاریزمن7 فراخوان ملی ایده های استارت آپی محصولات قرآنی
1400/10/14 سه‌شنبه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می کند؛ فراخوان ملی ایده های استارت آپی محصولات قرآنی رئیس خانه فناوری های فرهنگی اصفهان گفت: رویداد ملّی ایده پردازی و ظرفیت شناسی کاریزمَن۷ با موضوع «ایده های استارت آپی محصولات قرآنی» ویژه عموم علاقه مندان از سراسر ایران برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین صادق امینی اظهار داشت: در این رویداد، ایده پرداز می تواند قبل از ثبت ایده برای مشاوره با داورها ارتباط بگیرد و ایده را تکمیل و سپس ثبت نهایی کند.

وی با بیان این که این رویداد صرفاً ایده پردازی نیست و در آن ایده ورزی اتفاق می افتد،گفت: ایده ورزی به این صورت است که تا چند مرحله امکان استفاده از مشاوره داورهای رویداد وجود دارد و در ادامه یک جلسه تمرین و تجربه قبل از داوری نهایی برگزار خواهد شد.

رئیس خانه فناوری های فرهنگی اصفهان افزود: در جلسه تمرین و تجربه، ایده هایی که کامل تر هستند ارائه خواهد شد و همه شرکت کنندگان با حضور در جلسه با ایده ها آشنا شده و داوران مجدد نقاط قوت و ضعف ایده ها را یادآور می شوند و راه حل و رفع مشکلات ایده ها را پیشنهاد می دهند و این جلسه تمرین و تجربه که به صورت آنلاین برگزار خواهد شد باعث می شود که سایر شرکت کنندگان با نواقص احتمالی ایده خودشان آشنا و فرصت بهتری برای تکمیل آن در اختیار داشته باشند.

وی هدف اولیه از این رویداد را همفکری فعالان قرآنی کشور برای پیدا کردن راه هایی برای چالش های توسعه فرهنگ قرآن کریم عنوان کرد و گفت: با مشاوره صاحب نظران این حوزه سعی داریم با کمک همدیگر یک قدم برای بهتر شدن وضعیت تبلیغ و ترویج معارف قرآن کریم برداریم.

حجت الاسلام و المسلمین امینی هدف دوم این رویداد را تشریح کرد و گفت: خانه فناوری های فرهنگی اصفهان از ایده های مستعدی که تمایل دارند به شرکت تبدیل شوند حمایت می کند تا بوم کسب و کار و بیزینس پلن خود را ترسیم کنند تا بتوانند نمونه اولیه را تولید و وارد کسب و کار فرهنگی شوند و به صورت تاب آور و مستقل  فعالیت خودشان را ادامه دهند و در مسیر رشد و شتاب دهی قرار بگیرند.

وی اظهار داشت: ممکن است بعضی از شرکت کنندگان، ایده های خود را عملیاتی کرده و یک نمونه محصول قرآنی تولید کرده ولی در حال حاضر برای بازاریابی محصول خود نیاز به یک حمایت داشته باشند که خانه فناوری های فرهنگی اصفهان تا سقف 70 میلیون ریال از این گروه های بر اساس نظر داوران حمایت خواهد کرد.

رئیس خانه فناوری های فرهنگی اصفهان گفت: رویداد ملّی ایده پردازی و ظرفیت شناسی کاریزمَن۷  به همت خانه فناوری های فرهنگی اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با مشارکت و همکاری معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان، اداره کل اوقاف استان، اداره امور قرآنی استان اصفهان، دارالقرآن بسیج ناحیه امام صادق(ع)، مؤسسه دارالقرآن کریم، مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق و... برگزار می‌شود.

وی به جوایز این رویداد اشاره کرد و گفت: به ترتیب نفر اول تا سوم، ۵۰، ۳۵ و ۲۰ میلیون ریال و به شایسته تقدیر 5 میلیون اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین امینی در پایان مهلت ارسال ایده ها را  تا ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ بیان کرد و گفت: عموم علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به نشانی اینترنتی kariznegar.ir/karizman/27 مراجعه نمایند و قبل از تکمیل مراحل ثبت نام امکان مشاهده چند فیلم کوتاه که رویداد را تبیین کرده است، وجود دارد.


مشاهده در خبرگزاری صدا و سیمای اصفهان
مشاهده در باشگاه خبرنگاران جوان
مشاهده در خبرگزاری فارس
مشاهده در خبرگزاری ایکنا
مشاهده در خبرگزاری ابنا
مشاهده در خبرگزاری شبستان
مشاهده در خبرگزاری حوزه
مشاهده در خبرگزاری موج
مشاهده در پایگاه خبری صاحب نیوز
مشاهده در پایگاه خبری ندای اصفهان


 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 1475
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما