تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
كرسي علمی ترویجی «کارآمدی فقه حکومتی در تحقق بیانیه گام دوم»
1399/6/29 شنبه در مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین برگزار خواهد شد كرسي علمی ترویجی «کارآمدی فقه حکومتی در تحقق بیانیه گام دوم» مدیر مدرسه علمیه مجتهده امین وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: كرسي علمی ترویجی «کارآمدی فقه حکومتی در تحقق بیانیه گام دوم» به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، خانم قاسم پور در گفت و گویی اظهار داشت: برگزاري کرسی‌های آزاد انديشي به خصوص در مباحث فقهی، یکی از مطالبات رهبر انقلاب اسلامی از حوزه‌های علمیه است که تأکید دارند، درس های خارجِ استدلالیِ قوی‌ مخصوص فقه حکومتی وجود داشته باشد تا مسائل جدید حکومتی و چالش هایی که بر سر راه حکومت قرار دارد از لحاظ فقهی تبيين شود.

وی با اشاره به بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي گفت: چهار تحول مهم از دوران مشروطه آغاز و تا انقلاب اسلامی ایران امتداد داشته و پس از آن شتاب گرفته است و رشد برخی از این تحولات به حدی است که یک دوره فقه یا اصول را برای ما ایجاد می کند.

مدیر مدرسه علمیه مجتهده امین افزود: رسالت فقه حکومتی، گسترش دین در جامعه است و از مهم ترین ارکان جامعه نيز خانواده است. وقتي خانواده سالم باشد جامعه نيز سالم خواهد بود. و بالعكس خانواده وقتي سالم است كه جامعه سالم باشد. بدون شک برای رسیدن به این مهم، فقه حکومتی نقش خود را نمایان می کند.

وی در پایان گفت: حجت الاسلام رهدار مطالب خود را درباره «نقش فقه حكومتي در بيانيه گام دوم انقلاب» را ارائه خواهند کرد و حجت الاسلام عبدالامیر خطاط نیز به عنوان ناقد و حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان به عنوان داور در این کرسی علمی ترویجی حضور خواهند داشت.

علاقه مندان می توانند كرسي علمی ترویجی «کارآمدی فقه حکومتی در تحقق بیانیه گام دوم» را روز شنبه 29 شهریور ماه 1399 ساعت 10 صبح از طریق نشانی dte.bz/nnnn مشاهده نمایند.


مشاهده در خبرگزاری حوزه
مشاهده در خبرگزاری رسا



 

 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 650
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما