تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
رسانه و فریب‌ کاری
1399/6/20 پنجشنبه «رسانه و فریب‌کاری» منتشر شد کتاب «رسانه و فریب‌کاری» با تحلیل زمینه‌ها و عوامل فریب‌کاری در رسانه و راهکارهای برون‌رفت، به قلم فائزه تقی‌پور منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، روح‌اله بابایی؛ رئیس اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بیان کرد: فریب‌کاری در رسانه، موضوعی فراتر از اتهام است و بحث درباره آن در علومی ازجمله ارتباطات، مطالعات فرهنگی، جامعه‌شناسی، روان‌شناسی، سیاست یا مدیریت رسانه بسیار چالش‌برانگیز و حساس است.

وی با بیان این‌که کمتر متخصص رسانه‌ای به این موضوع اعتقاد دارد که رسانه‌ها فریب‌کار هستند، افزود: این افراد معمولاً در نگاهی آزاداندیشانه، رسانه را نهادی مستقل و مردمی یا اطلاع‌رسان معرفی می‌کنند، اما تکنیک‌های اقناع و تأثیرگذاریِ حداکثری یا تمایل به نفوذ رسانه‌ای صاحبان اقتصاد و سیاست، تأییدکننده فرایندها و رویکردهایی است که فریب‌کاری رسانه را نشان می‌دهند.

رئیس اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، ادامه داد: فریب‌کاری رسانه موضوعی چالش‌برانگیز بوده و جای تحلیل و بحث دارد تا اینکه نه براساس نگاهی پیش‌داورانه، بلکه براساس دلایل علمی و منطقی، ریشه‌های آن‌را بررسی کنند.
بابایی تأکید کرد: «فریب‌کاری و رسانه» کتابی است که برای نخستین‌بار وارد این جدال علمی شده و این مسأله را از زوایای گوناگون براساس مطالعات انتقادی در رسانه، بررسی کرده است.

نخستین‌ چاپ کتاب «فریب‌کاری و رسانه» تألیف فائزه تقی‌پور در 536 صفحه با شمارگان 500 نسخه به بهای 47 هزار تومان به همت پژوهشکده الهیات و خانواده تولید و از سوی انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان راهی بازار نشر شده است.


مشاهده در خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)
مشاهده در خبرگزاری مهر
مشاهده در خبرگزاری حوزه
مشاهده در خبرگزاری برنا
مشاهده در خبرگزاری شبستان
مشاهده در خبرگزاری موج
 



 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 835
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما