تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت‌الاسلام و المسلمین حامد اهتمام، سرپرست اداره کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
حجت‌الاسلام و المسلمین حامد اهتمام، سرپرست اداره کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1399/1/7 پنجشنبه حجت الاسلام و المسلمین اهتمام بیان کرد شروع به کار کمیته های قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان در روزهای اول شیوع ویروس منحوس کرونا تشکیل و در حال حاضر با تعریف پنج کمیته، وارد فاز جدیدی از فعالیت خود در عرصه تبلیغ و سلامت شده است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام اظهار داشت: اعضای قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان که مدیرانی از مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، بسیج طلاب و روحانیون اصفهان، نهاد رهبری در دانشگاه اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی و مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان بودند با حضور دبیر قرارگاه، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مؤمنی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه 5 کارگروه اعزام و پشتیبانی بحران ها، خدماتی معیشتی برای رسیدگی به طلاب آسیب دیده، فرهنگی و تبلیغی، تبلیغات و ارتباطات و اطلاع رسانی و روابط عمومی مصوب و قرارگاه وارد فاز جدیدی از فعالیت خود شد.

مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که کمیته فرهنگی تبلیغی این قرارگاه به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان واگذار شد، عنوان داشت: برای مواجهه با شبهات جدید و همچنین تولیدات متناسب با فضای مجازی فعالیت های متنوعی در این کمیته تعرف شد.

وی گفت: در مرحله اول کارشناسان مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی و همچنین مبلغان تخصصی اداره کل فرهنگی و تبلیغی در زمینه های پاسخگویی کلام، احکام و مشاوره خانواده و بازی های کودک و نوجوان فکری و... برای پاسخگویی آنلاین در فضای مجازی فعال شدند.

حجت الاسلام و المسلمین اهتمام ادامه داد: با توجه به نیاز ایده پردازی و همچنین اطلاع از شبهات رایج در این شرایط خاص، برای استفاده عموم طلاب و مبلغان کانال «تبلیغ دین در شرایط بحران» توسط اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان راه اندازی و تا به امروز 1200 نفر عضو آن هستند.

وی تصریح کرد: کانال دیگری که با همکاری نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان راه اندازی شده است، کانال «پرسمان جهادی» است که آخرین شبهات و پرسش های مربوط به بیماری کرونا که در محیط مجازی و سطح جامعه مطرح می شود در این کانال پاسخ دهی و برای کانال های مرجع آرشیو می شود.

مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان گفت: جمع آوری و معرفی و پشتیبانی پویش های مردمی در کانال «رنگین کمان» که با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان راه اندازی شده است.

مشاهده در خبرگزاری رسا


 


 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 272
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما