تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام، سرپرست اداره کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام، سرپرست اداره کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1398/12/26 دوشنبه در شرایط بحران تبلیغ جهادی نیاز است؛ هر طلبه نقش رسانه‌ای خود را ایفا کند مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: تبلیغ جزو جدایی ناپذیر دین است که از وظایف بنیادی مبلغان علوم دینی به حساب می آید و در شرایط بحران، برای اثر بخشی بیشتر باید شکل جهادی به خود بگیرد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام اظهار داشت: طلاب باید خود را برای شرایط مختلفی که برای کشور به وجود می آید آماده کنند تا بتوانند وظیفه اصلی خودشان که تبلیغ دین است را به خوبی انجام دهند.

وی با بیان این که همواره و در همه زمان ها روحانیون، ملجاء و پناهگاه مردم بوده اند افزود: لازم است مبلغ دین در هر شرایطی مجهز به فنون و روش‌های روز باشد تا بتواند با استفاده از شیوه‌های نوین، مخاطبان به ویژه نسل جوان را جذب کنند و در این کارزار اینترنت و فضای مجازی اهمیت بسیاری دارد که داشتن برنامه‌های تبلیغی منسجم در این فضا ضروری است.

مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: با توجه به شرایط امروز کشور و سوء استفاده رسانه های بیگانه از شرایط به وجود آمده و هجمه گسترده به اعتقادات مذهبی، لازم است هر طلبه نقش رسانه ای خود را ایفا نماید و در راه خنثی سازی آن کوشا باشد.

حجت الاسلام و المسلمین اهتمام ادامه داد: طلاب و روحانیون باید با حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان ها، رسانه ای برای فعالیت های تبلیغی خود و دوستان خود باشند که این حضور می تواند در راستای پاسخ به شبهات، ارتباط با مردم، ارائه گزارش طلاب جهادی در عرصه سلامت و... باشد.

مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تأکید کرد: باید در نظر داشته باشیم، کار رسانه ای کمتر از انجام خود فعالیت تبلیغی و جهادی نیست.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به مسئله روز کشور و بیماری کرونا و لزوم پرهیز از حضور در اجتماعات و رعایت بهداشت شخصی که باعث تعطیلی بسیاری از مناسک دینی شده است، برای اشتراک ایده های تبلیغی طلاب و مبلغان و دریافت و پاسخ به شبهات، کانالی در پیام رسان ایتا توسط اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نام «تبلیغ دین در شرایط بحران» راه اندازی شده است و تا به امروز حدود 1200 نفر عضو آن هستند تا إن شاء الله فرصت تبلیغ دین در بین مردم و خانواده را در این شرایط خاص از دست ندهیم.


مشاهده در خبرگزاری تسنیم




 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 253
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما