تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت‌الاسلام و المسلمین حامد اهتمام، سرپرست اداره کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
حجت‌الاسلام و المسلمین حامد اهتمام، سرپرست اداره کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1398/11/3 پنجشنبه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می کند نشست‌های تخصصی «فاطمیّات» مدیرکل فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: نشست‌های تخصصی ایام فاطمیه با عنوان فاطمیّات ویژه طلاب خواهر و برادر برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها الگویی است برای تمام انسان‌ها و حجت خدا بر امامان معصوم علیهم السلام و توجه به این الگوی رفتاری همراه با ترسیم ابعاد شخصیتی ایشان ضروری است.

وی گفت: معرفی حضرت زهرا سلام الله علیها با بیان ابعاد اخلاقی و عملی ایشان در قالب یک اسوه بی‌بدیل و الگوگیری برای تمام جوانب زندگی فردی و اجتماعی از جمله مهم‌ترین وظایف مبلغان علوم دینی است.

مدیرکل فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: براین اساس نشست‌های تخصصی ایام فاطمیه با عنوان فاطمیّات ویژه طلاب خواهر و برادر برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این نشست‌ها با حضور حجج اسلام، علی رهبر، مهدی نیلی پور، سید علیرضا تراشیون، سید ابراهیم حسینی و محمد قطبی با تبیین سیره اخلاقی، اجتماعی، تربیتی و سیاسی حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین اهتمام در پایان با بیان اینکه عموم طلاب و مبلغان می‌توانند در این برنامه شرکت کنند، گفت: نشست‌های تخصصی فاطمیّات از روز شنبه 5 بهمن 1398 به مدت چهار روز از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار و بعد از دوره آموزشی با تعاملی که با مدارس و مراکز فرهنگی انجام شده است، اعزام‌ها انجام خواهد شد.


مشاهده در خبرگزاری تسنیم
مشاهده در خبرگزاری ایکنا
مشاهده در پایگاه خبری صاحب نیوز






 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 349
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما