تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
دیدار حجت الاسلام و المسلمین نیستانی با حجت الاسلام و المسلمین اهتمام
1398/7/15 دوشنبه طرح تشکیل «مساجد دوستدار خانواده» نهایی شد طرح تشکیل «مساجد دوستدار خانواده» در دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با سرپرست اداره کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان نهایی و در مرحله اجرا قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام، سرپرست اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، صبح امروز در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نیستانی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان گفت: مساجد فعال و دارای جمعیت جوان در مناطق کم برخوردار و آسیب پذیر اجتماعی استان و دارای ظرفیت تبلیغی توسط کارشناسان شناسایی و در مرحله اجرا قرار دارد.

وی تعالی و تحکیم خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را از اهداف این طرح بیان کرد و گفت: سلسله نشست ها، گفتمان های خانواده و جلسات پرسش و پاسخ به صورت منظم در طول سال در این مساجد برگزار و پیش بینی می شود با استقبال عمومی رو به رو شود.

سرپرست اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: در طرح مشترک دیگر، مربیان و نخبگان فرهنگی مرتبط با کانون های مساجد سراسر استان، آموزش تربیت مربی تربیتی و دوره های مهارت افزایی دانش خانواده را فرا خواهند گرفت.

وی افزود: یکی از مصوبه های جلسه امروز، اعزام مبلغ برای مشاوره و ارائه مهارت های زندگی در مراکز فرهنگی است و شهر خور که در 390 کیلومتری شرق اصفهان واقع شده است به عنوان منطقه ویژه این طرح معرفی شد.

حجت الاسلام و المسلمین اهتمام در ادامه تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان وظیفه آموزش و اعزام مبلغان را به عهده دارد و شناسایی ظرفیت محل با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان بوده و محوریت تمام برنامه با دفاتر ائمه جمعه هر شهرستان  می باشد.


مشاهده در خبرگزاری شبستان








 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 411
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما