تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1398/5/12 شنبه بهره گیری از خلاقیت نسل نو، زمینه حل مشکلات جامعه را فراهم می کند رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: امروز بهره گیری از ظرفیت و خلاقیت نسل نو در قالب گروههای تخصصی می تواند زمینه حل بسیاری از مشکلات جامعه را فراهم ‌کند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی در اولین همایش گروه های تبلیغی نوین و سنتی دفتر تبلیغات اسلامی استان افزود: اگر می خواهیم دوام انقلاب خود را تضمین کنیم و به نقش خود افتخار کنیم و آیندگان نیز به نقش ما افتخار کنند، باید در تشکیل گروههای تخصصی سهیم باشیم.

وی اظهارداشت : با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر دو بال مردم سالاری دینی و اسلامیت استوار است، گفت: در بعد جمهوریت بیش از اسلامیت موفق بوده ایم.

به گفته رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر ایده ولایت فقیه و منبعث از اندیشه امام خمینی (ره) بر دو بال جمهوریت و اسلامیت استوار شکل گرفت.

وی ادامه داد: تمام اصول مردم سالاری اعم از امکان رای مساوی، حق رای دادن برای آحاد واجدین شرایط، امکان نامزدی برای واجدین شرایط و انتخاب فرد بر اساس سیستم و نظام واحد در کشور ما رعایت می شود و سایر مدلهای سیاسی مبتنی بر دموکراسی آورده ای بیش از این ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین قطبی اضافه کرد: مشارکت مردم در بعد جمهوریت در الگوهای مختلف حکومت داری در همین حد است، ولی نباید غفلت کنیم و مشارکت مردم را در این حد خلاصه کنیم.

وی اضافه کرد: همانگونه که مردم در انتخاب مدیران سهم مستقیم و موثری دارند، باید در حوزه تصمیم گیری و تصمیم سازی نیز در قالب گروههای نخبگانی بر مسولان تاثیر داشته باشند.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بیان کرد: از همین رو لازم است مدیران منتخب مردم و زیر مجموعه های آنها بر اساس قانون بخشی از زمان خود را صرف ملاقات با گروههای نخبگانی کنند و از آنها ایده، طرح، برنامه گیرند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر لازم است در بدنه اجتماعی نیز شبکه های نخبگانی با ایجاد ارتباطات فکری در قالب تشکل های تخصصی نقطه به نقطه شکل گیرد و اندیشه ها، ایده ها و طرح ها در قالب این نظام منسجم به مسوولان منتقل شود.
حجت الاسلام و المسلمین قطبی ادامه داد: این شبکه نخبگانی باید توانایی تنظیم پیش نویس های اسناد، تصمیم سازی و ارائه بسته های فکری عالمانه را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: البته امروز نیز نخبگان از طریق ارائه مقالات علمی این فرصت را در اختیار دارند و به صورت فردی دیدگاههای خود را عرضه می کنند ولی این ظرفیت باید از طریق ایجاد گروههای تخصصی تکمیل شود و به صورت روشمند و بهره گیری از کثرت سلایق و اندیشه ها تاثیرگذاری داشته باشد.

اوّلین همایش گروه های تبلیغ نوین و سنتی با موضوع «الگوهای کار گروهی و تیم ورزی» با حضور جمعی از مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزار و در حاشیه این همایش برخی از نمایندگان گروه های تبلیغی تخصصی به بیان دیدگاه ها، مشکلات و تجربیات خود پرداختند.







 


 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 394
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما