تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین صادق امینی، رئیس اداره اعزام تخصصی تشکل های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین صادق امینی، رئیس اداره اعزام تخصصی تشکل های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1398/5/9 چهارشنبه اوّلین همایش گروه های تبلیغ نوین و سنتی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان رییس اداره اعزام تخصصی تشکل های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: اوّلین همایش گروه های تبلیغ نوین و سنتی با رویکرد آموزش تیم داری و تیم ورزی برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلیمن صادق امینی در ابتدای صحبت های خود به سخنی از مقام معظم رهبری اشاره کرد که ایشان می فرمایند: چرا فرهنگ کار جمعی در جامعه‌ ما ضعیف است؟ این یک آسیب است. با این‌که کار جمعی را غربی‌ها به اسم خودشان ثبت کرده‌اند، اما اسلام خیلی قبل از این‌ها گفته است: «تعاونوا علی البرّ و التّقوی»، یا: «و اعتصموا بحبل اللّه جمیعا». یعنی حتّی اعتصام به حبل‌اللّه هم باید دسته‌جمعی باشد؛ «و لا تفرّقوا»

وی با بیان این که از سال 1396، تشکل ها و گروه های تبلیغی در دفتر اصفهان به صورت رسمی هویت پیدا کرد گفت: بین سال های 96 تا 98 بیش از 80 گروه فرهنگی و تبلیغی اعم از نوین و سنتی در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ثبت شده است.

رییس اداره اعزام تخصصی تشکل های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: گروه تبلیغی بعد از تشکیل پرونده، دوره پیش رشد خود را سپری خواهد کرد  و پس از ارزیابی فعالیت گروه انجام شده به گروه اعتبارنامه اعطا خواهد شد.

وی با اشاره به این که تا به امروز هیچ کدام از گروه ها این اعتبارنامه را دریافت نکرده اند، گفت: همایش گروه های تبلیغ نوین و سنتی با دو محور آموزش تیم ورزی گروه ها برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین امینی در قسمت دیگری از صحبت های خود گفت: دکتر حسین عرب اسدی، استاد دانشگاه امام صادق علیه السلام و حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، الگوهای کار گروهی را ترسیم خواهند کرد.

اوّلین همایش گروه های تبلیغ نوین و سنتی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با عنوان الگوهای کار گروهی و تیم ورزی روز پنج شنبه 10 مرداد 1398 از ساعت 8:30 صبح در سالن معلم واقع در خیابان فجر برگزار خواهد شد.


مشاهده در خبرگزاری رسا


 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 409
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما